pirmdiena, 2010. gada 30. augusts

(30d) tas viss.




fons nevis tons

šodien braucot mājās no darba es paliku tik ļoti nikna uz laikapstākli. es nekad dzīvē nebiju tā iekšēji pūcējusies. es pat iebraucu veikalā un nopirku miljons saldumus un citronus. saldumus - lai pārietu pūcīgums, citronus - lai veseļotos. ārā ir nonstop lietus, ir kaut kādi zem 15grādi(IR AUKSTS) un ir AUGUSTS. un tagad rakstot es atkal palieku ļoti pūcīga. 
bet es klausos "good karma" plejlistu iekš stereomood.com un ceru, ka pāries pūcīgums. 
un šeit mana karma ir tik superkūlio, cik superkūlio karma var būt.

un vēl.. dzīvoklī 3 no 4 cilvēkiem ir slimi. tas nav kūl.
un Boris šodien aizbrauca, rīt Prince pārvācas. 
Paliksim mēs trīs. un septembra beigās Luīze brauc projām, un brauc kaut kāds Filips no kaut kurienes. dzīvošu ar diviem puikām(tieši tā kā es gribēju, lai nebūtu kašķēšanās). kūl.

xoxo Ieva

3 komentāri:

  1. Lv arī ir auksts, šodien spīd saulīte, bet parasti ir auksts

    AtbildētDzēst
  2. Iespējams, šī bilde tev uzlabos omu

    http://www.moronail.net/img/479_inanimate

    AtbildētDzēst
  3. Uģi, es zināju, kas tā būs par bildi, bet es tik un tā smējos.
    kaut kas nav kārtībā, jo tikai tu smejies par somu-bildēm.

    AtbildētDzēst