trešdiena, 2010. gada 1. septembris

septembris aka vēl 11/12 (32d)

bilde, mamma teica, ka jāliek daudz bildes.

tātad.. katra mēneša pirmajā datumā izvērtēšu projektu, lai beigās vieglāk būtu aizpildīt tos visus dokomentus, hā!
tātad.. man ir gājis awesome. ja neskaita to, ka es 13 dienas biju slima, no sākuma nelaimīgā niere un tad iesnas/klepus/kakla sāpe.
pirmā nedēļa vairāk bija 'iepazīšanās'. lai es ar Bea labi sastrādātos.
tātad Bea ir diezgan es. viņa arī ir veģetāriete mazliet vairāk kā 3 gadus. arī negaršo lietas, kas man negaršo. klausās tādu pašu mūziku kā es(viņai vienīgi nepatīk Kid Cudi - kā?). patīk ēst. patīk ballēties. nedzied/nespēlē mūziku. un galvenais viņai patīk vārds "Cepums" un "Miskaste". un viņa savu datoru nosauca par "Lāksmuksu" un grib nosaukt tā arī savu kaķi, taču brālis īsti negrib(jo man fabebook'ā kaut kur zem bildes bija rakstīts "Lāsmux" un viņai ļoti iepatikās tas vārds).
otrā nedēļā mēs izdomājām projektu. kā izskatīsies, kas tur būs, cik cilvēkus intervēsim, ko jautāsim, izdomājām visu un sākām meklēt cilvēkus.
trešā nedēļā bija Youth exchange nedēļa, kas bija AWESOME(neskaitot manu nelaimīgo nieri). forši cilvēki. un ja man būtu šeit tādi draugi kā Kayo(UK), Kaan(Turkey) un Dimitris(Greece) es būtu superlaimīga. un man vienmēr būtu supersmieklīgi un super-ko darīt. bet nu gan jau ar laiku.
ceturtā nedēļa 1/2 - Youth exchange un 1/2 - brīva. forši/nekāda nedēļa - nieres dēļ. bet satiku biedzot visus dzīvokļbiedrus.
piektā nedēļa - tagad. meklēju brīvprātīgos. bet tā kā nemāku neko normāli vāciski uzrakstīt, tad diezgan sarežģīti, bet nu es rakstu visiem angliski un ir kūl.
esmu kopā atradusi 6 brīvprātīgos, kas saka, ka piedalās un ka viss kūl. un 3 organizācijas, kas saka, ka var dot brīvprātīgos.
Franciska ir sajūsmā par putnu-vērotāju brīvprātīgo no Turcijas. toties es esmu sajūsmā par meiteni no Krievijas, kas izplata organisko lauksaimniecību un kura ir veģetāriete(80%vegāne), dara jogu katru dienu un nelieto neko, kas maina viņu iekšēji vai ārēji.
pašlaik es esmu sajūsmā par to, ka esmu atradusi tik dažādus cilvēkus. un man liekas, ka būs tiešām lieliski.
Mēneša emocija: viena no labajām

+
dīvainā lieta esot šeit..
man divu dienu laikā ir atnākuši divi ēpasti ar tekstu(+/-) "es no tā un tā(kāda cilvēka, ar kuru es esmu sazinājusies projektiņa dēļ) uzzināju, ka tu taisi brīvprātīgo web projektu. ideja liekas ļoti interesanta, un ja es kaut kā varu palīdzēt - saki.
un es vadu lielāko brīvprātīgo aģentūru(Indijā/Kenijā), un ja pēc šī gada vēlies vēl kaut ko darīt šeit, esi laipni gaidīta"

es jau nesūdzētos, ja nākamvasara(augustā/septembrī) varētu aizbraukt uz Keniju(jo studijas taču sākas tikai oktobra vidū), hā!

un Bea man šodien atsūtija pastkarti ar roni, jo es esmu viena darbā un man ir garlaicīgi, ^^ tagad es strādāju ar roni.

xoxo Ieva

7 komentāri:

  1. visā visumā pozitīvi neskaitot tavu paslimošanu vai ne? prieks par to!
    un īstenībā laba doma par ikmēneša feedback! ;)

    AtbildētDzēst
  2. visā visumā forši, jā!
    un Ieva, tiešām novēlu neslimot. bet nu Tev Lisabonā gan jau, ka būs supersilts 24/7. un supersiltālaikā jau neviens neslimo. :)

    AtbildētDzēst
  3. svarīgi: kā tu zini, ka manu mammu sauc dace?

    AtbildētDzēst
  4. deissss!

    un es esmu sajūsmā par to, ka mans vārds kādam patīk, es ļoti gribētu, lai kādam ir kaķis Lāsmux!!! es ļoti ļoti priecājos :D

    AtbildētDzēst
  5. Lāsma.. nevis Lāsmux, bet LāKsmux.. bet dators jau tavā vārdā ir nosaukts, tā kā prieciņam jābūt.
    un par kaķa galējo vārdu es tevi vēl informēšu. ;)

    es piemēram gribu, lai kaķi nosauc par Einšteinu, jo Enšteins in no Vācijas, un Māgdeburgā ir Einšteištrāse.

    AtbildētDzēst
  6. Eu, bet tev iet tik labi!!!!! :) Deuchland rulz! ;)

    AtbildētDzēst
  7. Zane, tev arī ies labi..
    es tiešām tam ticu, tev vnk ir jāmaina dzīvoklis. atrodi kaut kādus internacionālo studentu dzīvokli/varbūt kojas un būs awesome. un es braukšu ciemos! hā!

    AtbildētDzēst