pirmdiena, 2010. gada 27. septembris

man iet labi. (57d)

(Šito es rakstīju vakar. Tākā mīļais kaimiņš uzlika paroli internetam, tad man nav interneta. domāju šonedēļ nopirkt interneta sticku. jājā!)


Ūhh, tikko atbraucu mājās no kūlio divām nedēļām – pirmās 10 dienas seminārs un tad vīkends.


Tātad Alise(Francija) atbrauca pie manis uz Magdeburgu. Staigājāmies pa pilsētu, piknikojām pie upes un priecājāmies. Bija forši. Viņai patika Magdeburga, lai gan šeit nav ko redzēt(viņai vnk ļoti nepatīk Potsdama, kur viņa dzīvo)


5dienas vakarā braucām uz Berlīni ballēties ar viņas draugiem. Man nenormāli patīk autobāņi. Visi brauc ātri un kārtīgi un kūlio.


Berlīnē bijām mājas ballītē, kas bija awesome. Man ļoti patīk Alise(s) draugi – visi tādi laimīgi, priecīgi. Ballīte Berlīnē- ček!





Aizbraucām mājās(uz Potsdamu) un gāju gulēt. No rīta piecēlos, gāju mazgāt zobus un random meitene prasa kā mani sauc. Saku, ka Ieva. Un viņa uzreiz latviski sāk runāt. Un latviski ir tik dīvaini runāt, bet forši. Tad satiku Melturu Lolitu. Padzīvojāmies un braucām atpakaļ pie Alice(s) uz cooking party. Bija lieliski. Visi kaut ko gatavoja. Bija šokolādes cepumi, bija šokolādes kūka, bija siera kūka, bija pildīti cukīni, bija risoto, bija ābolu franču lieta, bija mazie kruesāni uzkodām. Visi pārēdās. Visi priecājās. Un mēs spēlējām drinking game un bija super- smieklīgi.


nav SMART, bet Potsdamā ir dzīvniekmašīnas!

Un tad Šarifs veda mūs mājās. Un mēs bijām 3 cilvēki SMARTā. Tik kūlio mašīna. Maza un ātra un es visu ceļu runāju par to, ka lielīšos, ka esmu braukusi SMARTā. Tagad es lielos.




Un atpakaļ un Magdeburgu braucu at Mitfahrgelegenheit’eru. Tas arī bija kūl, jo pa 6 eiro(nevis 19eiro, kā maksā vilciens). Un pa autobānu. Un man patika, ka vienubrīd likās, ka puika brauc baigi lēni, paskatos - 140km/h, viss kārtībā. Man liekas, ka man vairs nebūs bail braukt ar Tomu(braukusi esmu tikai vienreiz, bet tas bija skerīīī), :D

Tagad esmu superlaimīga.

Un nākamnedēļ 5dien ir Martas un Luīzes going-away party mūsu dzīvoklī, un tad nedēļas nogalē braukšu uz Berlīni.

MAN IET LABI.

xoxo Ieva

1 komentārs: