svētdiena, 2010. gada 19. septembris

šodien jāsvin---> (50d)

kopumā- kūlio. 

ja pirms semināra es iekšēji kaut ko čīkstēju par projektu, par dzīvokli, par Magdeburgu.. tad tagad liekas, ka viss ir awesome. piemēram, mana istabiņas biedrene Anca dzīvo darbā. darbs ir ciematiņā ar vienu ielu, un tuvākā kaut cik pilsēta ir Polijā. tagad es priecājos par manu 200 000 cilvēku pilsētu, priecājos par dzīvokli un priecājos par projektu. ļauni, ļauni klauni! es esmu dzeja, btw.

vakar bijām uz Erfurt - kas ir awesome. nenormāli vāciska pilsētiņa un visur ir ielu muzikanti, šaurās ieliņas un čilīgi cilvēki. nenormāli patika. ček!

mazliet par bāriem šeit Weimārā - visi ir sikspārņu bāri, un man nepatīk. ja Route 66 Rīgā man likās sikspārnīgs, tad šeit viņš skaitītos pat glamūrīgs.. vakar bijām kaut kādā sikspārņu bārā - iekšā izskatās kā depo toaletes, bet ir 'house night' un cilvēki dejo pie skaņām un ir nenormāli uzpucējušies. un vēl, šeit visos bāros cilvēki nenormāli daudz pīpē. tik daudz, ka pēc 10min tev acis ir izēstas - vispār ne forši!

ununun vakar kad gājām mājās(bija nenormāli auksts) mēs bijām divi angliski runājošie cilvēki un viens vāciski runājošais cilvēks, un es aptuveni 10min runājos vāciski ar cilvēku, un viņš saprata ko es saku. kūlio.

xoxo Ieva

2 komentāri:

  1. Skujēn man bija tieši tādas pašas sajūtas pēc sava on - arrival, kad sapratu ka mani sadzīves apstākļi ir vnk paradīze ( un arī citas lietas), jo seminārā dzirdēju visādas lietas, bet tas tā... prieks par Tevi , je, je :)

    AtbildētDzēst