trešdiena, 2010. gada 29. septembris

pum-pum-pumpkin pie/mēneša atskaite (60d)


Okei. Vakar man nekas nepatika.Šodien patīk viss - ES NEPĀRVĀCOS!!!!!

Vakar Luīze cepa ķirbju pīrāgu(latviski tas neskan tik garšīgi, bet ir).
Šodien ārā pat spīd saule, un nav lietus. un es priecājos.
Darbā arī ir ko darīt, jo mēs izdomājām, ko es ar savu 'tikai angļuvalodu' varu darīt. Taisu prezenta lapiņas par cilvēkiem, ko intervēsim.

mēneša atskaite:
6nedēļa - gatavošanās on-arrival semināram. Mazs research par brīvprātīgajiem.
7/8nedēļa - Weimara/Potsdama - ļoti labi pavadītas nedēļas. bija lieliski cilvēki, lieliski vakari, lielisks ēdiens, ņam-ņam.
9nedēļa - lija un man nekas nepatika, bet šodien priecājos, jo būs cooking party, rīt no rīta uz darbu un tad jau 12tos man vajag būt AGSĀ, kur notiks divu EVS brīvprātīgo going- away lunch. 5dien - darbiņš un vakarā  going away ballīte.
mēneša emocija: viena no sperlabajām, jo seminārs bija lielisks.

Mazs plāns aka 'ko es darīšu līdz LV'
01.10 - going away party mūsu dzīvoklī.
02/03.10 - Berlīne.
08.10 - Jello shot party
11/29.10 - Valodu kursi
16/17.10 - Hannover
22/26.10 - Meitenes Vācijā
29/31.10 - Seminārs Hallē
02/03.11 - Drēzdene
04/05.11 - Halle
XX.11 - Prāga
01/02.12 - Berlīne
noteikti kaut kas vēl ir ieplānots, bet es neatceros.

Ko es darīšu pēc LV.
Martā - Itālija vai Parīze
Maijā - Amsterdama vai Vīne
29.31.05 - Apspriede ar visām valstīm par jauno International youth exchange
03/13.07 - International Youth Exchange
xoxo Ieva

1 komentārs: