otrdiena, 2010. gada 28. septembris

58d

Rīt/Parīt nāks ciemos Džonatans un skatīsies dzīvokli. ja patiks--> pārvāksies uz mūsējo. un es varēšu palikt manā dzīvoklī. Es ļotiļotiļoti ceru, ka viņam patiks.
Ja nē, tad es jau pirmdien pārvācos uz jauno dzīvokli.
Svētdien jau brauc Filips. Dīvaini, dīvaini.

un man nepatīk dzīvot bez interneta. nav ne televizors, ne internets. vienīgais kas ir - ir  GARLAICĪGI!

Btw - Rīt Thai food party pie Bea. nice! nelielos. :)
šodien ēdīšu savu vakardienas veģetāro čili. un man tagad nenormāli gribās ēst, jo nepaēdu brokastis, gribējās pagulēt..

+es gribu pačīkstēt. man vispār nepatīk mans darbs.
1) ir supergarlaicīgi un es neko nevaru darīt. jo viss ir vāciski. varu darīt tik daudz, cik tad, ja būtu jāraksta biznesa plāns ķīniski. jo viss projekts liekas kā biznesa plāns, tikai nezināmā valodā. un mans darba pienākums tagad ir gūglēt lietas. un angliski gūglējot nevar atrast ok info par lietām kuras man vajag. jkhdfkjshdfjldkhfjsdlgkhsfdskguhlkfd - emocija.
2) kjdhkdfj - vēl  mazliet.

dusomojos. vakar nogriezu matus un šodien iešu pie acu ārsta. jālabo sevi.

xoxo Ieva

5 komentāri:

  1. man arī besī dzīve
    bet tad es iedomājos, ka tulīt būs gustāvō koncerts un tad nedēļu vēlāk būs fan taimzz berlīnē! :)

    AtbildētDzēst
  2. ūh Gustavo koncerts. :) un vispār Anna man tev būs uzdevums.

    AtbildētDzēst
  3. kāpēc griezi matus....... ceru, ka tikai mazdrusciņ..... R.

    AtbildētDzēst
  4. nezinu, vismaz skatoties bildes, tavs projekts liekas foršs. :D un man kaut kā laikam maldīgi bija palicis atmiņā, ka jūs ar Agnesi esat vācu valodas pro. :)))

    lasu tavu blogu un uztraucos&priecājos, ka man tas viss tūlīt jau sāksies.

    AtbildētDzēst
  5. uh, Alīna es priecājos. būs lieliski!
    un es gribēšu dzirdēt atstāstu no tava autobusa brauciena, :D

    AtbildētDzēst