svētdiena, 2010. gada 5. septembris

everything is cool as long as I'm getting thinner (36d)

1) vakar bija super-ģenerāl viesistabas/vituves tīrīšana.
ar Paskālu īsti nesapratām, kad pēdējoreizi ir tāda bijusi, jo atradām pasākumu bukletus no 2005.gada, atradām garšvielas(parasti viņām temiņš ir miljons gadi), kurām termiņš ir beidzies 2007.
tešām interesanti. un tagad vairāk nekas virtuvē nav lipīgs, jo mēs nomazgājām(nokasījām) visas virsmas, visas garšvielu burciņas, visu, visu. izmetām tik daudz ko ārā. vēl forši, ledusskapī bija brī siers, kura termiņš beidzās decembrī.
2) es ēdu daudz, bet sveru -3kg, es esmu laimīga.
3) es nopirku vienu no daudzajām "pasaules smukākajām kleitām". es nevaru sagaidīt, kad viņu varēšu vilkt.
4) izdomājām visādus jaunos dienu nosaukumus. piemēram mums būs "Super-sweet Wednesday", kad cepsim kūkas, taisīsim saldumus. būs "Test Sunday", tad Paskāls man atprasīs jaunos vācu val vārdiņus, es viņam - latviešu frāzītes. un uz nākošu svētdienu viņam jāiemācas pick-up line latviski(es pazaudēju savu telefonu, vari iedot savu numuru - kas ir slavenākais vācu pick-up line). un tad viņš, kad būs Rīgā, zinās kā 'medīt' meitenes, jauki. vēl izdomājām, ka taisīsim jello-shot party, taisīsim arī hellovīna ballīti.
5) un es nenormāli gaidu manu on-arriva semināru. manliekas, ka būs superkūl.

xoxo Ieva

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru