piektdiena, 2010. gada 17. septembris

1/2 semināra atskaite. (48d)

1diena - atbraucām, ēdām kūciņas, spēlējām visādas muļķīgas spēles, ēdām super-huge vakariņas, ballējāmies mūsu disco zimmer(ā) - Norvēģis Snorre mācija Norvēģijas drinking game.

2diena - ēdām brokastis, spēlējām muļķīgas spēles, ēdām pustdienas, bijām uz pilsētu, ēdām kūciņas, spēlējām muļķīgas spēles, ēdām vakariņas, ballējāmies disco zimmer(ā) - Spānija Rafa mācija Spānijas drinking game. un un un mēs ar Anca(Itālija) nopirkām vislieliskākos alus pasaulē(ne īsti garšīgi, bet..) - Banānu alu, Zemeņu alu, Ķiršu alu un Persiku alu. es ļoti priecājos.

3diena -  ēdām brokastis, zīmējām mākslu, ēdām pustdienas, bijām uz pilsētu, ēdām kūciņas, spēlējām muļķīgas spēles, ēdām vakariņas, gulējām.

4diena - ēdām brokastis, runājāmies ar NA cilvēku, ēdām pustdienas, ēdām kūciņas, bijām ekskursijā uz pilsētu, mēs(meitenes) gājām "šopingā", ēdām vakariņas, runājāmies/ballējāmies.

5diena - ēdām brokastis, skatījāmies filmu par Buchenwald koncentrācijas nometni, runājām gudras lietas par Nazi, ēdām pustdienas.. tagad brauksim uz Buchenwald konc. nometni, tad ēdīsim vakariņas, tad vakarā- ballēsimies pilsētā(ļotiļotiļoti iespējams, ka bārā 'WUNDERBAR' - lieliski.)

rīt uz ERFURT. kūlio.

un tākā es jau pēc nedēļas braukšu ciemos pie Melturu Lolitas, kas dzīvojas Potsdamā, tad ar Alis(Francija) sarunājām, ka taisīsim 'cooking party' viņas Potsdamas dzīvoklī. ček!! jo kuram gan nepatīk ēst?

xoxo Ieva

3 komentāri:

  1. WUNDERBAR ir tik lielisks nosaukums! :D

    AtbildētDzēst
  2. Cik ilgs Tev tas seminārs ir? Mans būs tikai četras dienas un mēs būsim tikai desmit cilvēki, no kuriem viena esmu es un divi mani turciņi.

    AtbildētDzēst
  3. man ir 10dienas un 20cilvēki. bet seminara ilgumu nosaka tās valsts NA. teica, ka manā Vācijā ir visilgākais. (bet manuprāt ir mazliet pa ilgu, jo tagad ir 8diena un liekas, ka jābrauc mājās.) :)

    AtbildētDzēst