piektdiena, 2010. gada 3. septembris

u-u-ū!! (34d)

šodien atnākotno darba uz manām durvīm bija zīmīte. no meitenes no Ukrainas,kura jau miljons gadus studē Berlīnē, bet esot Magdeburgādzīvo mūsu dzīvokļa viesu guļamistabā. un vakardienas viņas ceptā kūka bija lieliska.

Šodien saņēmu savu jauno EVS ID. tā ir Euro 26 karte, tikai virsū rakstīts European Voluntary Service. jauki, jauki - īsta Euro 26 karte. :)
Vakar ar dzīvokļbiedriem visā dzīvoklī izlīmējām kartītes. uz kartītēm ir kāda priekšmeta nosaukums vāciski, angliski, latviski, ukrainiski. vēl būs franciski, portugāliski  un bosnijiski(??). nu katram, kas atnāks ciemos/ atbrauks dzīvot no kādas citas valsts, liksim sarakstīt visu.
šodien iešu pierakstīties bibliotekā, paņemšu kādu bērnu grāmatu vāciski un lasīšu. jo es mēģināju lasīt avīzi, un tas ir grūti. un lai iemācītos valodiņu ir daudz jālasa. bērnu grāmatas. hā.

ūūūn melnais punkts: varbūt no oktobra manā dzīvoklī dzīvos latviešu meitene - (melturu) Agnese. ne viņa(cik atceros no Melturiem), ne es to negrib. bet organizācija ir paredzējusi, ka viņa dzīvos šitajā dzīvoklī. un organizācija bija arī paredzējusi, ka es oktobrī pārvācos uz otru dzīvokli(tā es vakar sapratu no dzīvokļbiedriem), bet viņi man neko tādu sākumā nepateica. un tagad saprot, ka tas būtu stulbi likt man dzīvot citur.
haha.

xoxo Ieva

4 komentāri:

  1. Kaa tu dabuuji to Euro 26 karti??? Man sheit prasiija, kaapeec man Latvijaa to nav sagatavojushi!!! :(

    AtbildētDzēst
  2. jā, viņa atnāca uz organizācijas adresi.
    pavadvēstulē bija rakstīts, ka viņu jāsaņem organizācijai/brīvpratīgajam mēneša laikā un ja tad nav, tad jāziņo.
    pieņemu, ka tev arī atnāks. ar laiku, :D

    un un un kā iet dzīvokļa meklējumos?

    AtbildētDzēst
  3. Bāc man arī ir jautājums par šo karti.Nolāpīts :D

    AtbildētDzēst
  4. Es nemaz nezināju, ka man tāda pienākas, pirms saņēmu :D Atnāca uz manas organizācijas adresi, jāielīmētik foto un gatavs. Tik nezinu, cik praktiski tā ir noderīga.

    AtbildētDzēst