ceturtdiena, 2010. gada 9. septembris

pūce saka pū-pū! (40d)

stila policija

es esmu dusmīga uz Vāciju. ļotiļoti dusmīga.
šeit neviena diena nav bijusi ar super-awesome t-kreklu siltu laiku. augustā bija tikai džempersilts, tagad tas ir džemper+jakas+lietusmēteļa silts, jo vislaik līst. NAT KŪL!
šodien uz darbu gāju ar lietusmēteli, kas ir kā gara kleita un ar gumijas zābakiem, cilvēki uz mani dīvani skatījās, bet man vienalga, es vismaz neesmu izlijusi.
un, ja windguru nemelo par laikapstāki LV, tad par šejienes viņš melo un ļoti. šonedēļ bija jābūt saulainai, bez-mākoņainai un bez-lietainai dienai. tā nav.

bet es iešu mājās - taisīšu rīsus ar pupiņu-papriku-tomātu-kāpostu mērci un ēdīšu miljons daudz, un centīšos būt laimīga. haha.

un man ir biļetes uz Weimar. braukšu tur, draudzēšos ar citiem brīvprātīgajiem un cerams, ka būs forši. un es uzburšu awesome laikapstākli uz tām dienām, hah!

+ viena priecīgā lieta: 24.09 sākas manas pilsētas OKTOBERFEST!!!! Cik super-awesome is tas?

xoxo Ieva

1 komentārs: