pirmdiena, 2010. gada 2. augusts

man liekas ka man būs draugi arī bez seriāla. (2d)

Vāū, mani jau ir pirmie paziņas.

Vakar ar Prince izdomājām uz pilsētu iet ēst saldējumu, kas vairāk bija tā, ka mēs izstaigājām visu, visu centru[Magdeburga tomēr nav viena iela.] šeit ir miljons nenormāli lieli šopinga centri un kūl. Kino visas filmas ir vāciski, un nav pat iespēja redzēt angliski, bet nekas sarunājām nedēļas laikā aiziet uz kino. Yay!

Prince ir no kaut kādas Āfrikas valsts[aizmirsu] bet jau 2,5gadus viņš ar ģimeni dzīvo Vācijā. Tēvs ļoti dzer, tāpēc viņš aizgāja no mājām, un mana organizācija viņam piešķīra istabu dzīvoklī. Tas ir stāsts, kāpēc viņš dzīvos ar mums. Un superkūlio lieta ir tā, ka viņš ļoti slikti runā angliski, tāpēc viņš runā angliski un vāciski kopā[un es pat saprotu vācu valodas vārdus, yay], tas nozīmē, ka es ātrāk iemācīšos valodiņu.

Staigājoties apkārt, satikām arī viņa mazo 9gadīgo brāli Jimmy. J un tad mēs gājām uz ballīti pie viņa draugiem Sandras[kas ir vāciete, kura 2gadus dzīvoja ASV, un viņai nepatīk vācieši] un viņas draugu[kurš ir no Kamerūnas, kad bija mazs ar ģimeni pārcēlās uz Franciju, un nesen pārcēlās un Vāciju].

Bija šausmīgi forši, jo man jau pirmajā vakarā bija cilvēki un tā.. bet tad man, protams, sanāca fails. tā kā 
autobuss bija mani nomocījis, tad izdomāju iet ātrāk mājās. Atnācu, bet pie dzīvokļa secināju, ka man atslēgas un telefons ir dzīvoklī. Tad es apgūlos pie dzīvokļa durvīm un gulēju. Ap trijiem atnāca Prince, kurš mani ieraugot, NENORMĀLI nobijās un kādas 15sekundes stāvēja sastindzis un skatījās.

Pašlaik man liekas, ka man šeit patiks.

un man pašlaik ir vairāk tumšādaino paziņu. awesome!!!

un šodien pirmo reizi darbā, manai organizācijai ir ļoti vāū māja. tā kā mūsu skola, tikai daudz uzpucētāka. 
man šodien viss patīk. un MANĀ DZĪVOKLĪ IR VIESIEM PAREDZĒTA GUĻAMISTABA, tākā tu zini, kas tieši tev būs jādara. ;) Jābrauc ciemos!


xoxo Ieva

3 komentāri:

  1. Laimīgā!!! Man diezvai būs tāda extra kā viesu istaba, ceru, ka pašai nebūs jādzīvo 5 kvadrātmetros :D, jo par EVS atvēlēto summu Prāgā grūti atrast mītni. Ceru, ka tomēr viss būs čiki...arī ar paziņām un draugiem. :) Btw, par blogu - būs ASAP, neaizsniedzas rokas līdz tam vēl!

    AtbildētDzēst
  2. uhh, tad jau tev noteikti ir jābrauc ciemos, padzīvoties pa Magdeburgu. :)
    un gan jau ka būs superkūlio, tev taču būs Portugālis, am-am!

    AtbildētDzēst
  3. aaaa kā man gribās ciemos! izklausās kūlio!
    ana

    AtbildētDzēst