ceturtdiena, 2010. gada 26. augusts

dzimšanas dienā es pārlatviskoju KAYO! (26d)




[2010.08.24. 21:02:49] Uģis: daži vēl tagad raksta feisbukā, kā viņiem pietrūkst kāds no tiem cilvēkiem
[2010.08.24. 21:02:59] Uģis: tas ir pa īsto vai diršana
[2010.08.24. 21:03:01] Uģis: ?

šodien beidzās apmaiņa. un tagad, domājot par maniem trīs turkiem - Kaan, Ibo un Mustafa, puikiem no UK - Kayo un Chris(ar cepuri) un Grieķijas Dimitriju, zinu, ka nav tā ka pietrūks, bet es ļoti priecāšos, ja kaut kad netīši- tīšām satikšu kādu no viņiem. labi, es noteiku priecātos, ja satiktu arī citus puikas vai meitenes.

Lai gan ar Ibo mums ir vienošanās - pēc 20gadiem viņš mani atradīs, un mēs ballēsimies 'Latvian style'. man tiešām nav nejausmas kā tas ir, bet nu redzēsim. :D



un es jūtos vesela. neēdu pretsāpju līdzekļus un šodien vakarā ēdīšu pēdējo antibiotiku. 
mana niere atkal ir laimīga!

un mani šodien pie ārsta atpazina un pat zināja manu vārdu. un manā kafejnīcā puisis, kurš ļoti bieži ir tur, šodien prasīja kādā valodā es runāju ar datoru. awww.


xoxo Ieva

2 komentāri:

  1. Man arī tāpat ir, ka būtu forši satikt, bet ne tā, ka nevaru funkcionēt bez tiem cilvēkiem. ja vari funkcionēt, tad ir stulbi rakstīt feisbukā, ka nevari. no otras puses, tad man nebūtu īsti, ko tur lasīt, lol.
    Re kā, tev ir vēl jauni draugi atpūtas nometnē!
    Pūcīgais U

    AtbildētDzēst
  2. Tu esi pūce.
    bet nē, nav gan, jo viņi visi ir atpakaļ savās vastīs. un funkcionēju es tagad izcili.. :)

    AtbildētDzēst