ceturtdiena, 2010. gada 5. augusts

manu kredītkarti tik pat kā nekur nepieņem. nat kūl.(5d)

šodien darbā īsti nebija ko darīt, jo es nezinu vācu val tādā līmenī, lai varētu organizācijām sūtīt ē-pastiņus un meklēt brīvprātīgo cilvēku kontaktus, tad to darīja Bea, un es tikmēr meklēju latviešu brīvprātīgos Vācijā, atradu dažus un viņi piekrita intervēties.
kūl.
bet tā kā tas viss aizņēma tikai kādu stundiņu, tad.. man bija garlaicīgi un es uztaisīju bildīti ar mūsu topošo mājaslapu.


un šodien ar Bea iesim uz bāru "Flower Power", kurā šovakar ir karaokes vakars.. nom-nom-nom!

un vēl speciāla ziņa Lāsmai.. MANĀ DZĪVOKLĪ IR TOSTERIS!!!

xoxo Ieva

4 komentāri:

  1. kādreiz Tu teici, ka brīvprātīgie var būt līdz 30 gadiem, nevis 3x30

    AtbildētDzēst
  2. nu mēs taisām par brīvprātīgajiem, ne tikai EVS brīvprātīgajiem.

    AtbildētDzēst
  3. tosteri ir AWESOME!!!!!!

    un es nekad neesmu dzirdējusi kā tu dziedi karaoki :D

    Lāsma

    AtbildētDzēst
  4. Ja vēl meklē kādu EVS brīvprātīgo vācijā, esmu laipni pieejama :) esmu kā EVS Berlīnē no 2010.gada jūlija un paliksu šeit vēl līdz 2011.jūlijam

    dace.varaksina@gmail.com

    AtbildētDzēst