piektdiena, 2010. gada 13. augusts

pēdējā darba diena šomēnes. šuš? [13d]

pirmkārt, es vēlos pateikt to, ka man ļoti patīk, ka mums ar Bea ir uzdots projekts. un mēs pašas taisām plānu, kad un ko darīsim. Jūlijs 2011 - projekta prezentācija un viss. pa vidu gan būs vēl mazi projektiņi.
tagad esam izpildījušas augusta & septembra plānu.

tas gan ir labi, jo augustā mums vairs nav jāstrādā, jo ir Interantional Youth Exchange. pēc IYE mums ir iedotas pāris brīvdienas, jo sanāk, ka 3brīvdienas mums jābūt apmaiņā. un vakarus arī mums ir jāpavada šeit. tāpēc dienas pēc apmaiņas mums ir brīvas. [dīvaini. jo apmaiņa jau īsti nav darbs, bet gan izklaide. bet nu labi.]
tad nedēļu mēs strādājam, un tad ir mans on- arrival seminārs Weimar(ā), kas iet tik pat kā divas nedēļas un pēc tam man arī ir brīvas dienas, jo saminārā iekrīt brīvdienas. [vēljoprojām dīvaini]
pēc tā nedēļu atkal sanāk strādāt.
un tad oktobrī ir valodu kursi.

tas nozīmē, ka septembra divās nedēļās mums vajag izdarīt oktobra plāniņu, kas arī izdosies.
un oktobrī, domāju, ka mēs jau sāksim braukāt apkārt un intervēt brīvprātīgos. yay!

šodien dabūju darba ē-pastiņu, man nekad tāds nav bijis, tāpēc man tas liekas ļoti fancy.
turpmāk mani varēs sakontaktēt arī ieva.skujens@bildungsnetzwerk-magdeburg.de

xoxo Ieva

7 komentāri:

  1. hei, ja nav jāstrādā, tad brauc mājās, zālīte jāpļauj un malka jāsakrāmē.....gaidu, R.

    AtbildētDzēst
  2. Mans darba plāns uz tava fona izskats kā koncentrācijas nometne. :)

    AtbildētDzēst
  3. gan jau, ka tev arī sākumā būs diezgan liels nekas.
    un tu esi 'green peace' organizācijā un strādāsi ar hipij-cilvēkiem. es neticu, ka tur var būt kaut kas koncentrācijas nometnei līdzīgs. :D

    AtbildētDzēst
  4. on arrival seminārs iet divas nedēļas vai es kaut ko pārpratu? tiešām divas nedēļas?

    AtbildētDzēst
  5. man ir no 13. septembra līdz 22.septembrim. nu labi, tā ir nedēļa un 3dienas. bet jā, tā tas ir!
    btw, es tik ļoti ceru, ka viņš būs angļu valodā. bet var jau būt visādi!

    AtbildētDzēst
  6. un Weimāra ir jauka. Man patika.. kaut kas no Vīnes kulturālās garšas :)

    AtbildētDzēst