otrdiena, 2010. gada 10. augusts

pf [10d]

es un Bea romantisches Sommerfest

Es vēljoprojām nevaru pagulēt. es ceļos agri bez modinātāja.
Vēl joprojām ir diezgan garlaicīgi.
Darbā ir lieliski, Bea ir forša. un mēs kopā daram daudz muļķību, kad esam izpildījušas dienas plāniņu, bet mājās ir garlaicīgi. Prince nav mājās, man nav ne jausmas, kur viņš ir. un Boris un Smith(kuru vēl neesmu satikusi.) vēl joprojām ir nometnē. vakar atklāju, ka no viena no visiem kaimiņiem var zagt internetu. tas kūl.
rīt iešu satikt kaut kādu couchsurfing čali un spēlēt - risiko ar viņa draugiem.
parīt ar Bea pēc darba brauksim pie manis un cepsim kūku.
aizparīt cits couchsurfing cilvēks.
un tad 6dien ar Martu no Polijas braukšu uz nometni. un 7dien[uz divām nedēļām] pārceļos uz Villu, jo tur būs International Youth Exchange.
man liekas, ka no rītdienas man paliks interesantāk! kūl!

xoxo Ieva

9 komentāri:

  1. NOTEIKTI paliks interesantāk!!! make the best out of it!!

    AtbildētDzēst
  2. I'll do my best!
    un es ceru, ka tev nebūs dienas, kad tiešām ir super-garlaicīgi.

    AtbildētDzēst
  3. Tas tak tikai sākums. ;) Btw, man šķiet, ka ir jēga papildu pachekot, kas notiek iekš sociāliem jauniešu centriem utml., kaut kādas interešu grupas un cits staff, tas varētu būt inčīgi. :)

    AtbildētDzēst
  4. es esmu izdomājusi, ka ar septembri sākšu darīt lietas.
    un pārsteidzoši manai pilsētai, šeit ir miljons lietas, ko jaunieši var darīt bez maksas - visādas filmiņas, ēdienu ballītes, teātri pat valodu kursi.
    un BTW Zane, mana pilsēta ir 400kn attālumā no tavas, tas ir kā no Jelgavas līdz Tallinai. tuvu!

    AtbildētDzēst
  5. Eu, thats great!!!!! :) Klau, zini ko es tev gribēju jautāt - cik ilgi pirms braukšanas tu sāki pakoties??? Man ir tāda sajūta, ka vai nu es visu baigi ievelku vai kaut kā nepareizi visu uztveru, jo es vēl dzīvoju normālu LV dzīvi! Dalies pieredzē! :)

    AtbildētDzēst
  6. vienu somu sakrāmēju nedēļu iepriekš, nu ar ziemas drēbēm, dvieļiem, gultasveļu un tādām lietām, ko man tiešām nevajadzēs līdz prombraukšanai, bet otru - iepriekšējajā vakarā. un es pat neko neaizmirsu mājās, ja neskaita dievu u adatyu, :D
    bet veiksimīgu krāmēšanos. un es braukšu ciemos. jo tas sanāk pat tuvu!

    AtbildētDzēst
  7. Bet, protams, ka brauksi! :) Klau, man vēl vajag padomu. Kādās somās tu kravājies - tev bija koferi vai kaut kādas citas somas, cik lieli? Es vienkārši domāju, cik somās un kādās vispār ir reāli iespējams sakravāties, vai tik nav kādi koferi jāpērk klāt.

    AtbildētDzēst
  8. OOOOOOOOOO, Dievu aizmirsi? Vēl....... Dievs jaraksta ar lielo burtu, chā......RRRRRRRRRR.

    AtbildētDzēst
  9. man bija koferis un 25l mugursoma. abus liku autobusa bagāžā.
    un augšā bija parastā somiņa un vēl liela sporta-pleca soma.
    kaut kā tā. un jā autobusā, bagāžā atļauj it kā tikai vienu vienibu, bet nebūs grūti sarunāt divas. ja kas sāc raudāt. tāds bija mana doma.
    gan jau, ka kaut kā sakravāsies.
    un mammu, nevis dievu, bet diegu. sajaucos.

    AtbildētDzēst