sestdiena, 2010. gada 7. augusts

VILLA tā manu darba ēku sauc vācieši. WIN! (7d)

Tātad šodien daudz es nerakstīšu, jo man vēl ir jāaizbrauc mājās, jāsapucējas un tad jābrauc uz SOMMERFEST, kurš notiks Villas parkā. :D [man pašai ļoti patīk tas, cik šiki tas skan]

Manējais!

Riteņbraucēj-josla. 

Riteņbraucēj-luklsafors.

Uh, vēl šeit McDonald'ā ir veģetārais burgeris, es gan vēl neesmu pamēģinājusi, bet man liekas, ka tas būs kaut kas īpaši labs!
Un es jau esmu atradusi 5 Subway'us, bet arī vēl nessmu bijusi.
Un šeit viss(izņemot transportu, jo viena biļete sab.tr. maksā 1.70eiro) ir lētāks kā Latvijā - drēbītes, ēdiens, kosmētika. un ļotiļotiļoti lētāks. tas man ļotiļotiļoti patīk.
Vakar bija piektdiena, un es neballējos[un nebiju uz Keidžeja un Dāvida bāra atvēršanu, vēēē]. Es sēdēju mājās un skatījos The Big Bang Theory. Tas ir forši, bet tomēr mazliet dīvaini.
Bet vispār man vēljoprojām šeit patīk, un es jūtos ļotiļoti iedzīvojusies. Un ja tu pa pilsētu braukā ar vecu riteni, tu nevari nejusties kā savējais! Priekā!!!

+ Dārta skaties.. es pieliku pie sienas picas bildi.


xoxo Ieva

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru