piektdiena, 2010. gada 20. augusts

es biju Leipzig(man nav ne jausmas kā tā pilsēta ir latviski) [20d]

1) es esmu sākusi nenormāli daudz ēst!
2) es apmaiņā visvairāk runājos ar turku skolotāju, kas mēģina mani pierunāt studēt turcijā, viņa pat teica, ka, ja gribu studēt Antālijā, viņa var mani izmitināt. jauki.
3) es mīlu Māgdeburgas universitātes campus(u) un bibliotēku. un šeit ir laba menedžmenta(?) fakultāte. es nesaptotu vai tas nozīmē, ka palikšu šeit šogad un vēl 5gadus, lai dabūtu Maģistriņu vai arī nē. 
4) man pēdējās dienas vislaik kaut kas sāp. tagad sāp mugura.
5) nākamnedēļ es nopirkšu dzīvoklim tuvākā fitness centriņa abonimentu(kas maksā 8.50Eiro!!!) un iešu un skatīšos vai patīk vai nē.
6) vakar biju ekskursijā uz Leipzig, biju foršā vēstures muzejā, un miljons veikalos. man vajag 100000000eiro un tad es nopirktu visas pasaules vissmukākās kleitas! rīt braukšu uz berlīni!
7) šodien man būs 1pret 1 saruniņa ar fotogrāfijas skolotāju. un man ir nenormāli bail. jo man it jābut vismaz 6 smukām bildēm, bat man viņas neliekas smukas. un viņš man stāstīs kas un kā. man vajag smukas bildes ar ēkām priekš mūsu foto-grāmatas,bet.. kā jau teicu man ir bail!
8) uz mana plakāta, pie manām interesēm ir rakstīts SHELDONING(tbbt). man pašai tas ļoti patīk.
9) man ir ļoti dīvaini sapņi, nesen bija sapnis, ka mums ar Bea ir jādzīvo kopā ar Šeldonu. un turku vietā uz apmaiņu atbrauc LV draudziņi, kuri runā turciski!
10) vispār man šeit patīk.

un man ir sajūta, ka drīz jābrauc mājās, jo apmaiņa iet uz beigām. bet tad es saprotu, ka nav gan. ka līdz Ziemassvētkiem ir jābūt šeit. dīvaini, dīvaini, dīvaini.

tagad gan jābrauc uz villu uz pusdienām! 

xoxo Ieva

4 komentāri:

  1. Leipciga.
    Svarīgs komentārs.
    U

    AtbildētDzēst
  2. tas ka sāc daudz ēst ir normāla iezīme - uz stresa un pārmaiņu pamata tā notiek. kad biju Vācijā apmaiņas gadā ļoti daudz apmaiņas skolnieku krietni pieņēmās svarā, tā ka ir jādomā līdzi 'ko gribi vest mājās'. ;)
    pag, bet tev bija projekts līdz z-svētkiem tikai?

    AtbildētDzēst
  3. nu nē, tad es braukšu uz desmit dinām uz LV un tad atpakaļ.
    bet kaut kā galvā iekārtojies ir tā, ka ir pirmā daļa un tad otrā daļa. un ka abas projekta daļas ir kaut kas pavisam atšķīrgs, lai gan galīgi nē.

    un U. paldies, tagad zināšu

    AtbildētDzēst
  4. ko nozīmē SHELDONING...
    R.

    AtbildētDzēst