piektdiena, 2010. gada 13. augusts

Brauc uz Vāciju?

šis nebūs par to kā man iet, bet par to, lai palīdzētu citiem ietaupīt esot Vācijā.

transports, manuprāt, šeit ir diezgan dārgs, bet ja tu izmanto mitfahrgelegenheit.de, tad viss izskatās daudz labāk.
tā ir lapa, kurā cilvēki, kas grib nokļūt no punkta A līdz B meklē ceļabiedrus, lai varētu nopirkt grupas biļeti.
kāda ir atšķirība? ja no Magdeburgas līdz Berlīnei klasiski biļete maksā 28eiro, bet izmantojot šo lapu 7/10eiro.
diezgan ļoti lētāk!

veiksmīgu Vācijas (ap)ceļošanu!

xoxo Ieva

4 komentāri:

  1. labi tev ka tik ātri par šo iespēju uzzināji! ;)
    Es šo pašu sistēmu tikai mini ieviesu ceļa posmā Valmiera- Rīga - Valmiera un izveidoju draugos domu biedru grupu- darbojas super! jau vairāk kā 1000 biedru!negrib kāds tādu Vislatvijas mērogā uztaisīt? :)

    AtbildētDzēst
  2. Latvijā,tas atrī dabrojas? braucot grupās ar sabiedrisko transportu.
    es zinu, ka ir lapa, kur cilvēks, kas ar mašīnu brauc no A uz B. un uzraksta cenu, par cik ir gatavs vest.
    meklēju, nezinu vai tā ir īstā, bet vajadzētu būt - http://www.autostopi.lv/

    AtbildētDzēst
  3. ir ir autostopi.lv - tā ar darbojas..bet tur es neesmu savu degunu iebāzusi.
    Bet vispār jau domāju ka tādas pašas "mitfahrgelegenheit" lapas atvēršana latvijā varētu darboties..

    AtbildētDzēst
  4. Man jau šķiet, ka ieš LV tas sabiedriskā transporta ziņā nedarbojas, tikai uz privāto transpotru, t.b., autostopi.

    AtbildētDzēst