otrdiena, 2010. gada 24. augusts

Piedzīvojums x 2 (24d)

Heijā!
  
Iepriekšējā blogā teicu, ka man vislaik kaut kas sāp. Tad nu.. manas muguras sāpēs nepārgāja, dzīvoju uz ibumetīnu 3dienas. Tad kad beidzot jutu, ka man ir arī super-augsta temperatūra teicu, ka man vajag dakteri. Tā es pirmo reizi biju pie Vācijas Schmerzdoktor aka Sāpju-daktera(man pārāk ļoti patika viņa status, lai to neierakstītu šeit). Bet viss forši, man ar mugurkaulu un muguru viss kārtībā, nieru iekaisums – wtf?. Ārsts teica, ka tagad man ir jādzer daudz alus. Un to viņš teica, nejokojoties, taču Franziska teica, ka negrib, lai es vislaik esmu apreibusi. Es tagad beidzot zinu, ka esmu ļotiļoti Vācijā - dakteris liek dzert alu, kūl. Bet..Tagad jādzer pretsāpju tabletes - 600tais ibumetīns(yay) un kaut kādas antibiotikas, nom-nom. Pēc nedēļas jāiet atkal. Man bija piedzīvojums!!!

Atliek tikai piebilst, ka iztērēju miljonus, bet tagad varēšu zināt kā AXA darbojas.

Un, un, un es pie daktera iemācījos jaunu vārdu – niere vāciski ir niere. Es atkal lepojos ar sevi.

Vēl piedzīvojums bija dūmu detektoru ieslēgšanās 7ņos no rīta, jo Čelsija(UK) mazgājās pārāk karstā dušā. Atbrauca lielā ugunsdzēsēju mašīna, mazā ugunsdzēsēju mašīna un lielā policijas mašīna. Labi, ka Martins(UK) ar policistiem sarunāja, ka viņi rakstīs, ka tas bija Čelsijas fēna dēļ, tagad viņai nebūs jāmaksā miljonus. Šoreiz visai grupai bija piedzīvojums!

Rītā apmaiņa beidzas. Overall – superkūlio. Neskaitot to, ka es 5vakarus esmu pavadījusi istabiņā viena, jo mugura sāpēja un blāblāblā.  Tagad 3dienas es visu dienu pavadu istabā, jo temperatūra un kjnfdvslkf. Visvairāk sadraudzējos ar turku puikām un skolotāju.. Kas liekas dīvaini, jo sākumā man bija bail. Bet tagad, kad esmu slima, viņi man nes saldumus, man pat tas liekas superkūlio. Un viņi ir nenormāli smieklīgi, kas ir nais.

Un man nenormāli ir apnikušas Windows spēlītes, jo nav interneta un visi seriāliņi, kas ir datorā ir redzēti. ;(

Berlīne ir superkūlio. un čau visiem no Kaan(Turkey)! :D

xoxo Ieva

11 comments:

  1. Heiz, veseļojies - sūtu tavai nierei veselības sveicienu, nav joka lieta!!!!! Klau, un, cik tad īsti ir tas miljons, ko atdevi sāpju dakterim, ir tiešām tik traki dārgi? Un tu tagad būsi mūsu oficiālais konsultants AXA jautājumos!!! Ok? ;)

    AtbildētDzēst
  2. Okei, būšu tavs konsultants AXA lietās. un ceru, ka tev viņa būs jaizmanto tikai lēcām/brillēm. nevajag nekādas nieru lietas pirmajā mēnesī, nē, vispār nevajag. :D
    nu tiešā veidā tas miljons ir 35,(kaut kas)eiro par dakteri un 27,(kaut kas) par zālēm. un pirmdien man jāiet atkal un jātaisa analīzes, kas nozīmē, ka atkal 35eiro. kopā sanāk 93,(kaut kas)eiro. un tas ir tik pat kā miljons, jo LV es neesmu ārstam/zālēm atdevusi 70Ls pat gada laikā.

    AtbildētDzēst
  3. veseļojies, mazais :)
    Klau, Tu pirmsaizbraukšanas taisīji PPT par Latviju? Un kādus prezentmateriālus Tu vedi?

    AtbildētDzēst
  4. Liene, mani prezenta materiāli - lāču prastā maize, lāču augļu maize, vēl kaut kāda lāču maize, neatceros, gotiņas, laimas šokolādes, 5metrus Latvijas karoga krāsu 1cm platu lentīti(tagad saviem foršāk-satiktajiem cilvēkiem dalu un viņi var nēsāt vai nē, bet man pašei vienmēr ir, un es jūto latviska, :)) SO kalendāru, un dvd prezentācijas par LV, kuras man uzdāvināja Latvijas institūtā(nezinu kapēc, jo viņas ir jāpērk). vēl man ir divu danču mūzikas un es on-arrival seminārā mācīšu dančus, jo manā nolikumā rakstīts, ka kaut kas tāds būs jādara.
    ā vēl, Salacgrīvas pastkartes(šitais vārds skan ļoti dīvaini)!
    tas laikam viss.

    AtbildētDzēst
  5. izklausās lieliski. Tālākais jautājums, kur var nopirkt tādu lenti un tās danču mūzikas?

    AtbildētDzēst
  6. danču mūziku es tev uz draugiem aizsūtīšu(tās dziesmas kuras es zinu kā dejot, ja nezini varēšu izstāstīt(mēģināšu daudzmaz saprotami)).
    un lenti.. GC nezinu kurā stāvā, bet augstu(4jā varētu būt) veikals komode(ja pareizi atceros, bet nu vari meklēt augumu/lentīšu veikalu), maksāja 40/50sant/metrā. varbūt vairāk, neatceros.

    AtbildētDzēst
  7. Eu, danču muzīk saunds great. Es varu palūgt, ja nu man ar čehiem jāiemāca izkustēties in Latvian style? :)

    AtbildētDzēst
  8. un viņi neatbalsta tevi naudiski par tām zālēm? ja kaut kas tāds nākamreiz gadās (bet cerams jau ka negadīsies), dod ziņu, sūtīšu ar ātro pastu tev antibjōtikas un ibumetīnus, jo pat ar visiem pastizdevumiem domāju, ka tas būs daudz lētāk. trakums ar tiem vāciešiem. varbūt viņi neslimo! hehe

    ā un daudz sveicieni tev. šodien sadomājos un pietrūkst.
    marta

    AtbildētDzēst
  9. ununu Marta, man apdrošināšana to sedz, bet no sākuma ir jāmaksā man un tad jāsūta visu čeki pa pastu viņiem. un tikai mēneša laikā, viņi atskaita naudu.
    bet ja mēnesī ir paredzēti 300eiro un 90jāatdod ārstam, nav kūl.
    bet vairāk nav kūl būt ar iekaisušām nierēm. XD
    un līdz ziemassvētkiem! :)

    AtbildētDzēst
  10. Heij!
    AXA ir vien svēta lieta!:))
    Man pirmajās nedēļās Nīderlandē ar sanāca apmeklēt ārstu, šeit viena parasta vizīte izmaksā 25 eiro, bet, par laimi, mana organizācija man visu iztērēto naudiņu uzreiz atdeva un tad AXA pārskaitīja visu uz viņu kontu.
    Bet, ja nemaldos, tas viss notika ļoti ātri, un naudiņu saņem jau 2 nedēļu laikā.
    Veseļojies!
    Un sveicieni no Holandes :)
    Linda.

    AtbildētDzēst