otrdiena, 2010. gada 17. augusts

Turki - say what? [17d]

es šodien sapratu, ka esmu vājš, vājš cilvēks.
es nebiju lietojusi internetu kopš 5dienas vakara(vai 6dienas rīta) un biju palikusi traka. pat paspēju apmaldīties ciematiņā. es vispārvispār nemāku dzīvot bez interneta.
tātad.. es tagad dzīvojos pa villu, jo ir apmaiņa. viss kopā ir baigi forši, tikai man ļotiļoti pārsteidz turki. viņi mums ar Bea dāvina lietas, un ir tikai otrā diena. es esmu dabūjusi jau šokolādi, alu un visus viņu kontaktus. un britu akcents ir tik jauks! ununun fotogrāfijas skolotājs, teica, ka es uztaisīju vislabāko fotogrāfiju šodien - es ļoti priecājos, tagad.. tas viss.
un labākais vācu alus maksā 70centus. vēljopojām priecājos, ka viss ir superlēts.
man apnika rakstīt.. sī jā!


xoxo Ieva

5 komentāri:

  1. Turki.. jā, tie noteikti ir interesanti..;)

    AtbildētDzēst
  2. man Erasmusa laikā bija daži draugi turki. Nu viņi ir dikti dažādi, bet mačo gan ir visi un meitenes uz rokām var nēsāt ja ir noskatījuši.. ;)

    AtbildētDzēst
  3. labaakaa fotograafija un tu dziivo apmainjaa!!
    laimiiiiteee (es gribu dziivot tavu dziivi, he)


    aa un man ir jautaajums: tu runaa anglju, maacies vaacu, briizhiem domaa latvieshu - nav arpraatiigs valodu sajukums?

    AtbildētDzēst
  4. man atkal ir datorssss! L

    AtbildētDzēst
  5. Marta, es runāju angļu. mācos vācu un kad esmu viena domāju latviski. ja neskaita, ka es ar Bea dažreiz sāku runāt latviski, sajukums nav. Oktobrī noteikti būs, jo man būs superintensīvie kursi. tad vācu val maisīsies visam pa vidu.
    un Lāsma, YAY!

    AtbildētDzēst