otrdiena, 2010. gada 24. augusts

šodienas otrā ziņa, jo garlaicīgi.

šodien atbraucu uz dzīvokli un  beidzot satiku Luīzi no Dublinas, ļotiļoti foršs cilvēks. žēl, ka viņa šeit būs tikai līdz sepembra baigām. bet arī mēnesis ir kūl.
vēl satiku Paskālu no Francijas, kura projekts sākas septembrī(bet viņš jau dzīvo šeit), tātad ar viņu es dzīvošu vēl 11mēnešus. pirmās sarunās laikā viņš jau paspēja pateikt, ka Rīga ir A-Eiropas galvaspilsēta, kas ir ļoti akceptējami. domāju, ka būs kūl dzīvokļa biedrs.
Boris(no Santpēterburgas) brauc prom jau 31tajā.
un Prince teica, ka ir atradis dzīvokli un arī tūlīt, tūlīt vāksies ārā. bet parīt es viņam palīdzēšu taisīt prezentāciju par Austrāliju skolai, kas ir ļoti, ļoti kūl.

un man atkal ir garlaicīgi, jo nevaru neko darīt.. un galīgi nepatīk, ka dzīvojamajā istabā cilvēki smejās un runājās, bet es labāk tur neeju, jo man ārsts teica, ka jābūt +/-gultas režīmam.


xoxo Ieva

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru