svētdiena, 2010. gada 8. augusts

man ir problēmas ar miegu.. [8d]

Es katru rītu ceļos 7-8 bez modinātāja. Es gribu gulēt ilgāk, bet man nesanāk. Un es tikpatkā nesapņoju, vismaz neko orģinālu noteiki nē.
Šodien es piecēlos un pāris stundas sēdēju un nedarīju neko, tad izdomāju, ka ar riteni braukāšos pa upes malu. Braukājos, braukājos atradu tirgu, vairāk neko jaunu/interesantu neredzēju. Bet es biju uz McDonalds ēst brokastis - VeggieBurger. Un viņš ir AWESOME un maksā 1.10eiro, kas arī ir ļoti nais.

Vakardienas Sommerfest villas parkā(man vēljoprojām patīk, kā tas skan) bija vēēēe. Pirmkārt, ja ir ballīte man liekas, ka ir jāsapucējas, tā nu es sapucējos, uzvilku augstpapēžkurpes un devos tur. Bet tur bija tikai pensionāri t-kreklos un neviens, neviens nebija sapucējies. Nat kūl.
Man likās, ka es esmu Oktoberfest'ā, jo visi runāja vāciski, dzēra daudz, daudz alu, un ēda maizītes ar desu. Ļotiļoti vācisks pasākums.

tā ir villa no parka puses(hah) un vācieši.

Lieta par Vācijas universitātēm - ex-austrumvācijā nav jāmaksā, bet ex-rietumvacijā ir jāmaskā ap 500eiro par semestri, domāju, ka mācīšos šeit. Un Ansone arī mācīsies šeit!

Un ar valodas kursiem arī ir interesanti, Oktobrī man būs superintensīvie valodas kursi(katru dienu miljons stundas un 4 nedēļas), bet pēc tam līdz projekta beigām man būs iespēja iet 2 reizes nedēļā pa divām stundām, ko domāju, ka darīšu. Ja jau gribās studēt Vācijā, tad vācu valoda ir jāmāk.

Un man šodien ir ļotiļoti garlaicīga diena, jo dzīvoklī neviena nav, veikali ir ciet un bēēē.
(jā, šeit veikali 7dienās ir ciet, un 5diena ir iepirkšanās diena, jo redziet, Allee center(kas ir lielākais iepirkšanās centrs) strādā līdz 10vakarā, vāū!)

xoxo Ieva

3 komentāri:

  1. Skujēn, par tiem sapņiem runājot es domāju, ka Tev vnk nepieciešams laiks, lai iejustos vairāk jaunajā vietā, jo arī man tā bija sākumā. Well...man sākumā vispār rādījās night mares :))) Ha, ha, ha Turies Skujēn, rīt atkal 1diena un darbiņš, priekā ;)

    AtbildētDzēst
  2. Hei yo, es tikai gribēju pateikt, ka aptuveni pēc nedēļas (cerams mazāk) mēs taisīsim video čatu skaipā! Es jau gribu to izdarīt kādu laiku, bet Stefānija šobrīd ir remontā, un es pie datora tieku tikai Saulkrastos vai pie Miķeļa!
    Jes, tā es tikai gribēju pateikt, ka es neesmu jau tik ātri par tevi aizmirsusi, man tikai nav īsti datora !!
    Mca, Lāsma

    AtbildētDzēst
  3. Lāsma, lol.
    nu labi, kad tev būs Stefāniju, tad tu man pasaki ap cikiem un tad es iešu uz kafeinīcu(jo dsarbā ir pārāk slikts interneta savienojums) un runāsim videočatā, awesome!
    :)

    AtbildētDzēst