svētdiena, 2010. gada 1. augusts

nom - nom - nom ^^ (1d)

Silti iesaku paņemt mazāk mantas un tomēr braukt ar lidmašīnu nekā 22h ar autobusu. Tas bija okz pirmās 10h, bet tad palika šausmīgi.

Līdz Kauņai braucu forši, blakus sēdēja meitene no Rīgas, kas uz Kaļiņingradu brauc apciemot vecvecākus. Parunājāmies, pasmējāmies, viss forši.

Kauņā man bija jānomaina autobuss, kas bija daudz naisīgāks autobuss pusotrstāvīgais, blakus arī sēdēja sieviete no Rīgas, viss foršī. Bet pēc tām +/-10h, cilvēks vienkārši nevar nenojūgties. Mēģināju gulēt, īsti nesanāk[būtu sanācis vēl sliktāk, ja nebūtu Kristapa dāvinātais lācis, paldies vēlreiz^^]. Pagulēju 20min, 10min nedarīju neko. Un tā vislaik.. Nakts laikā man likās, ka es divas reizes šķērsoju Polijas – Vācijas robežu, lai gan 5.00 no rīta pirmajā pauzītē, biju vēl Polijā. Vienu reizi naktī, kad man likās, ka es šķērsoju robežu, bija pat suņi, kas pārbaudīja bagāžu. Nu redziet, cik ļoti cilvēks nojūdzas autobusā.
Ā, jā lieta, kas bija awesome – es pusotrstāvīgajā autobusā sēdēju tieši pie trepēm, ti, man priekšā neviens nesēž un es varu kaut kā ļoti dīvaini mēģināt gulēt un likt kājās kur gribu, taču mīnus šai lieliskajai vietai ir tāds, ka 5.00 no rīta, kad bija tā 20min pauzīte, nenormāli sāka smirdēt pēc tualetes. Un tā līdz Magdeburgai. Nat kūl.

Eksperiments ko veicu, cik The Big Bang Theory sērijas es varu paspēt noskatīties uz datoriņa, tieši 13, tas ir 20min x 12 = 240min aka 4h. naisix.

Atbraucu, izkāpju no autobusa un neviena nav. Pēc kaut kādām minūtēm 10-15 Manja atbrauca. Viņa runā ļoti vāciskā angļu valodā, bet viss kūl. Aizbraucām pakaļ Martai(brīvprātīgajai no Polijas) un atbraucām uz dzīvokli. Ienākam, uzvārām kafiju, domājam, ka esam vienas mājās, bet tad no vienas no istabām iznāk Prince(melnādains puika, vakar esot pārāk aizballējies). Neko.. ierādīja man istabu, ir ļoti okei. Ar Martu izstaigājām centru, viņa parādīja man labākās vietas kur iepirkt pārtiku, kur drēbītes, kur ballēties.
Un jā man nav un nebūs internets, jo Māgdeburgā ir kaut kādas stulbas lietas, bet nu darbā man būs, un 15min no mājās ir coffee shop(s), kurā ir wifi. Tā kā gan jau es varēšu parunāties ar kādu pa skype.

Līdz vēlākam mammu un draudziņi(tie miljons, kas lasa).. UN ZANE, JA TU VĒL NEESI NOPIRKUSI BIĻETI, NEPĒRC AR AUTOBUSU. TIEŠĀM. Man bija ļoti grūti.


xoxo Ieva

5 komentāri:

  1. Es tevi brīdināju par autobusu!!!!!!!
    Bet pagaidām viss Māgdeburgā, izņemot neeksitējošo internetu, izklausās nais, mca (:
    Lāsma

    AtbildētDzēst
  2. Heij!!!! Prieks, ka esi tur un viss tev ir chikiniekaa ;)! Nu jaa, par to autobusu - laikam jau ar to man jaareekjinaas. Vajag tach man ar izbaudiit, kaa tas ir, lai tu neesi vieniigaa ar sho " unikaalo" :) pieredzi. Cheers! Zane ;)

    AtbildētDzēst
  3. čau Ieva, te Ieva! :)
    es ar vairākas reizes esmu pieredzējusi vismaz 24 h braucienus ar busu. izturēt var, bet nu izpriecas tās nav :P
    prieks, ka tu jau tur un viss labi!!

    AtbildētDzēst
  4. aaaa melnādāinais vārdā Prince, lieliski! :D
    Es gribu ciemos
    Anna

    AtbildētDzēst
  5. Lāsma, XD brīdinaji, taču man tiešām nekās, ka tas būs grūti. nebija TIK traki, bet patīkami noteikti nebija.
    Zane, es gaidu tava bloga vārdu. un es ceru, ka tev būs patikamāks ceļš. vismaz bez toaletes smakas, :)
    un Anna, man arī ļotiļotiļoti patīk viņa vārds. pašam gan viņam tā tā, jo tas taču it tituls nevis vārds.

    AtbildētDzēst