otrdiena, 2010. gada 3. augusts

man vēl nav apnicis rakstīt! (3d)

Ūh. 
Vakar dabūju oficiālu atļauju uzturēties Vācijā līdz 2013.gadam. 

Šodien ar Bea(manu darba biedreni, ar kuru kopā izstrādāsim projektus)izdomājām, ka web lapu taisīsim mazliet  līdzīgu "6 billion others". Jo web lapa ir jātaisa par brīvprātīgajiem Vācijā, un ja mēs rakstītu kāpēc viņi ir brīvprātīgie, ko viņi dara kā brīvprātīgie un ko iegūst kā brīvprātīgie, nevienam tas nebūtu interesanti, jo ir miljons vietas, kur kaut kas tāds ir. Tāpēc mēs izdomājām, ka tā būs brīvprātīgo lapa, kur viņi runās par idejām, lietām un sapņiem. Būs bildes, būs video, būs rakstītā daļa. Man  pašai pašlaik liekas, ka būs awesome.

Vēl viena lieta, kas man ļoti patīk. Man nav jāatčeko pārtikas nauda. Un man darbā dod ēst brokastis un pusdienas pa brīvu. Un ļoti labas pusdienas. Kūl.

Šodien vēl jāiet nopirkt pre-paid card, lai es varētu sazvanīt šeit cilvēkus.

Rīt jābrauc uz Wolfganga(paša galvenā, no citas organizācijas) organizāciju, jo viņi ir paredzējuši Ieva's day kā man šodien paziņoja Franziska. Man tiešām nav ne jausmas, kas tur notiks.

Ā un vēl forša lieta, ja tu ej pa ietvi, tajā vietā, kur ir paredzēts riteņbraucējiem, riteņbraucēji ļoti sadusmojas un mēģina tevi nobraukt. :) Un mans ritenis ir tāds ļotiļoti vecs 'tūrists'. Līdzīgs Kalniņa ritenim.

Šodien arī izstaigāšu centru un kaut ko pafotografēšu, jo man liekas, ka mani bloga ieraksti ir pārāk bezbildaini. :)

xoxo Ieva

8 komentāri:

  1. un man ļoti patīk lasīt!!

    AtbildētDzēst
  2. Jā, jā, raksti vēl, das ist gut! :) Eu, bet nu izskatās, ka tev tur paradīze zemes virsū, cool ;)! Tad jau tev sanāk, ka ēšanas nauda ļoti daudz paliks pērsonīgiem tēriņiem, ja nav jāgādā par brokastīm un pusdienām!!! Ehh, lucky one! :)

    AtbildētDzēst
  3. ļoti gaidu bildes ar tavu dzīvokli un Prince un tavu darbu un Māgdeburgu overāl!
    xoxo, Lāsma

    AtbildētDzēst
  4. ū. izklausās, ka tev iet super kūliō! jēj! prieks. un jā, es arī gribu bildes redzēt. un forši, ka tev blogs!
    jē, vācījāāā! (:

    AtbildētDzēst
  5. Zane, jā, es pat tagad jūtos apmulsusi, jo man būs jāēd baigi šikās vakariņas, :)

    AtbildētDzēst
  6. Skujēn- prieks tagad lasīt Tavu blogu. Tiešām liekas, ka EVS ir tikai viena vienīga paradīze, he, he . Un kas pats feinākais, ka arī Tev nav jāatčeko pārtikas nauda.
    P.S. Varbūt apsver domu aizlaist uz Spāniju- piemēram ciemos pie manis , he, he saludos ;)

    AtbildētDzēst
  7. es tādu domu noteikti apsveru Anete! :)
    es tikai nezinu kad un kā! un ja tu vēlies Vāciju, tad droši.
    un jā man pašlaik liekas, ka EVS nevar nepatikt! :)

    AtbildētDzēst