pirmdiena, 2010. gada 1. novembris

ūh, es biju mazs klauns. (93d)

semināra mājiņa.

jauniešu kongresā viss bija vāciski. un tā kā es biju vienīgā no citas valsts, tā kā es biju vienīgā, kas runāja angliski, ne vāciski, jo pašlaik vēl pieturos pie domiņas, saproutu,bet ne īsti labprāt runāju. un tā kā tur bija daudz bērnu ap 13/16 gadiem, tad es jutos kā klauns. cilvēki man prasīja vai var mani uzaicināt feisbukā, vai var man aizsūtīt ēmailu un tā. jauki jauki.




šodien darbā ieejot internetā, man bija jaunas 3 vēstules no 13gadīgām meitenēm. jaukiņi.
bet vispār mēs uztaisījām Briseles lietas un tad mums teica, okei jūnijā braucam visi par brīvu uz Briseli, bet es nevaru, jo es nebūšu oktobrī MD, kad būtu jāprezentē. skāde(es esmu ļoti sajūsmā par to vārdu)!

rīt braucam ar Bea uz Drēzdeni. pirmā intervija, jasjas.

xoxo Ieva

2 komentāri: