piektdiena, 2010. gada 29. oktobris

3 nedēļas intendīvie valodas kursiņi.

es varu PALIELĪTIES!
es esmu superkūlio vācu valodā. es biju intensīvajos kursos muļķu grupā gudrākā skolniece.
ja kāds pateica kaut ko nepareizi, tad skolotāja teica: "nu Ieva pasaki" jasjasjas!
es esmu gudrākā no muļķajiem.
tagad pārējo projekta laiku kursiņi būs tikai vienreiz nedēļā.

paldies Jurģi: "Jaa, paskatiijos Skujas(MANI SAUC IEVA VAI SKUJĒNS BTW) blogu un palika kauns  Tur ir visaadas bildiites un tas nav drausmiigaa kraasaa  Beet nu meegjinaashu kaut kad pie taa piestraadaat."
tagad es jūtos vēl superkūlioīgāk. jasjas.

kas vēl. šodien braucu uz Youth congress. beidzot atkal sāksiem nopietnākas lietas, nevis tikai valodiņas kursiņi, fitnessiņš un ballēšanās. man pietrūka kaut kas nopietns.

2dien/3dien/4dien ar Bea braucam uz Drēzdeni, tur intervēsim cilvēkus mūsu projektiņam. beidzot viss tiešām sāksies. un tad no 21-28 mums ir jābrauc uz treniņu par jauniešu darbu. kas notieks Bea's pilsētā. un es Bea mani iepazīstinās ar Gwen(bet sirsniņā Lāxmux)  jeb viņas brāļa jauno kaķi.


ā un 17tajā pie manis brauc jauns draudziņš. jasjas.


xoxo Ieva

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru