sestdiena, 2010. gada 16. oktobris

roboti. (77d)

Hm. Mans nedēļas atklājums: Ja mājās nav interneta un uz darbu nav jāiet(jo valodas kursi), tad ir diezgan grūti komunicēt ar cilvēkiem, kas ir ne šeit. Nat kūl.

Toties lieliski ir tas, ka tagad, kad man ir fitnesa klubiņš, katru reizi, kad paliek garlaicīgi, es varu iet sportot. Šonedēļ biju 4 reizes. Un mans treneris uzrakstīja programmu 3 reizēm nevis divām. Tagad man ir jākačājas trīs reizes nedēļā. Es esmu kačaks! Ček!

Mani dzīvokļa biedri ir sākuši runāt vāciski. Es saprotu tikai 50%, ko viņi saka. Skumīgi, bet gan jau, ka pēc mēneša es sapratīšu vairāk. Jes jes! Valodas kursu skolotāja nerunā angliski un saprot ļoti maz. Tad nu es komunicēju ar viņu vāciski. Un vēl lieta ar ko es lepojos. 120jautājumu testā es atbildēju ap 80 pareizi(man nepateica, cik tieši) un Drakula atbildēja tikai 60, lai gan viņa saka, ka māk vācu valodu.

Bilde: Uģuxam

Ā vēl.. vakar mēs ar Agnesi gājām staigāties pa veikaliem. Un Allee centrā ir robotu izstāde un es, protams, skatījos un biju sajūsmā. Un tad pēkšņi pienāk viens puika un sāk ar mums runāt latviski. Izrādās, ka viņš ir no Zviedriem un Ersamusā ir šeit MD universitātē. Arī exRV1ģ, jesjes! Tad aizgājām uz Universitāti paēst – 2eiro un miljons liela porcija. Un atnāk Eli draugs un saka „Sveiki”. Un tad viņš LATVISKI pastāstīja, ka bija apmaiņas skolēns Latvijā mācījās Rīgas Angļu ģimnāzijā. Un pats ir no Leipcigas un tā. Es atkal biju sajūsmā.

Un mana vācu valoda vēl joprojām saks, lai gan skolotāja Agnesei teica, ka man ir baigas progresiņš(jesiņš). Es gan nesaprotu kā, jo pateikt es neko normāli nevaru - tikai manas klišej-frāzes. Bēdīgi. ;(


xoxo Ieva

1 komentārs:

  1. Uz kādu sporta klubu tu ej? :) Un pastāsti man, lūdzu, kā tu taisi garās bildes. tas izskatās tik superīgi!

    AtbildētDzēst