pirmdiena, 2010. gada 4. oktobris

man ir kauns. viss. (65d)

tātad maza atskaite par manu vīkendu.
5dien Martas un Luīzes going away party. dzīvoklī bija neparasti daudz cilvēku. bija bosi. bija jautri.

es atklāju jaunu 'fīču' fotoaperātā un baigi priecājos tagad par garajām bildēm.

6dien - Berlīne.
piecēlos, aizbraucu uz Hauptbahnhof'u un braucu uz Berlīni. aizbraucu līdz Latvijas vēstniecībai. mazliet sapriecājos, ka ārā stāv mašīna ar LV nummur-zīmi. ieeju iekšā un tur daudz daudz latviešu. un es pasaku sveiki un tad seko kaut kas kā "Es.. I.. just.. wa.. nē!" tā es kaut kādas 10sekundes stāvu nosarkusi, jo es nevaru neko pateikt latviski. tad vīrietis man saka, ka es varu runāt arī angliski vai vāciski, ja gribu. bet nē, es saņēmos un runāju kaut kā saraustīti. man bija tik ļoti kauns. varu saderēt, ka viņš domāja, ka es jau n-tos gadus dzīvoju Vācijā.
novēlēju, izgāju ārā un zvanu Dacei(EVS meitenei Berlīnē), pa telefonu es runāju normāli. kad pēc kādām 5min viņ atbrauca, es dzirdu 'čau Ieva!' un es atkal neko nevaru pateikt.
jaukākais teikums no Daces "Es redzu , ka tev ir tik daudz ko teikt, bet tu vienkārši nezini vārdus, kā to pateikt." forši, forši. vēl man esot angļu akcents un visādas muļķības. - ĻOTI SLIKTS PIEDZĪVOJUMS. tagad es gaidu Annu un Zani Vācijā. es ļoti ceru, ka man nevajadzēs kādas 3h lai pierastu runāt.

Vēl.. gribēju peteikt, ka Dace ir labākais Berlīnes gids. jo viņa tiešām zina lietas par mājām un bija interesanti. tagad es jūtos, ka esmu bijusi Berlīnē. Paliku pa nakti, pie Daces kaimiņienes Sabinas, kura ir no Izraēlas(ja pereizi atceros). vispār vēl viena interesantā lieta bija - biju sarunājusi vakarā satiks citu LV brīvprātīgo un palikt pie viņas. bet telefons bija izslēgts un uz sms arī netika atbildēts. varbūt nepareiz nummurs, varbūt X.

mana Berlīes komanda - Marcus(Daces draugs), Sabīna(Izraēla), Dace

vakarā bijām arī uz HipHop klubu. 'Vairāk tāds 'ček' es biju klubā Berlīnē', bet bija interesanti, jo 50-60% no apmeklētājiem bija tumšādaini. un es nekad nebiju bijusi tādā vietā.


7dien bijā Mauerpark --> milzīgs parks - cilvēki tur čilo, pārdod lietiņas, spēlē mūziku, dara yoga, dejo, lidina pūķus, un cilvēku tik daudz kā pozitivusā, bet tā ir tikai parasta svētdiena. patika. ļotiļotiļoti.

un baigi gari sanāca, bet man patīk Berlīne un viss kas saistīts ar Berlīni, tapēc tā..

xoxo Ieva

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru