piektdiena, 2010. gada 8. oktobris

Vikucīts skrienot pēc burgeriem salauza kāju. atcerējos un priecājos! (69d)

atkal kārtējā piektdiena. un es atkal nesaprotu vai man piektdienās ir jānāk uz darbu vai nē. darbā neviena nav. esmu tikai es un praktikante. pat virtuves cilvēki nav, tas nozīmē, ka man nebūs pustdienu. ;(
+ šodien būs mana pirmā yogas nodarbība, ček!
xoxo Ieva

3 komentāri:

  1. es vakar biju makdonaldā un ēdu veģetāro burgeru, un bija nu tā vidēji, subway'a veggie patty man garšo labāk!!

    AtbildētDzēst
  2. man veģetārais burgers patīk ļotiļoti, tas nekas, ka ir jāskrien 36minūtes, lai 'neietu labumā'.
    un subway's ir mana mīļākā ēstuve. arī lētais veģetārais subway's ir okei un pa 2.5eiro. jas!

    AtbildētDzēst
  3. āāāāā āāā es tikko kā izrēķināju, ka 2.5 euro ir 2.18 poundi, beeeet lētais veģetārais subways glāzgovā maksā 3.09 poundi; stulba dzīve

    AtbildētDzēst