otrdiena, 2010. gada 9. novembris

vakar bija 100 diena šeit. (101d)

tieši tādus tērpus es gribu tagad vilkt, ir nenormāli auksts. vismaz man prieciņš, ka man ir tramvaju karte nevis kā dzīvokļbiedriem jābraukā ar riteni. hahah!

tik ļoti ļoti ļoti ļoti jocīgi.
100 dienas liekas itkā daudz.. bet nejūtas tik daudz.
bet ja skatās no otras puses liekas vairāk, jo esmu tik ļoti pieraudsi pie visa un visiem. un es esmu sajūsmā par saviem dzīvokļa biedriem. un rīt man taisīs vakariņāās, jo es teicu, ka iešu uz otru dzivokli dzīvot, ja man netaisiss ēst un neceps kūkas.

un man jau 4dien būs trešeis LV draudziņš ciemos. prieciņš.

un vēl pēdējā lieta. man un Bea ir sava vārdnīca.
* icekrēmus - saldējums (Bea domā, ka LV valoda uir vācu vai angļu vārdi ar galotnēm, tāpēc viņa mēģināja ar mani runāt latviski)
* šmeldon - gudrāks par šeldonu (īpašības vārds)
* strassenbus - autobuss (Bea neliekas īsti foršs vārds, bet viņas brālim gan diezgna labi patika. un ja jau ir  štrāsenbān, tad  kāpēc nevarētu būt štrāsenbus)

xoxo Ieva

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru