sestdiena, 2010. gada 27. novembris

ga- ga!

hahahaha! vienīgā labā lieta, ko par mani, pasniedzot sertifikātu, pateica, bija tas, ka viņi priecājas, ka es gribu darīt kāda projekta finanses, jonevienam tasnepatīk. no sākuma gan viņi teica, ka bija unzufrieden ar mani un tā.

rīt no rīta es braucu uz MD(BEIDZOOOOT) un tur ir ziemassvētku mārkets un, vāū, es priecājos. mēs visi brīvprātīgie iesim uz mārketu, dzersim Gluhwein un ēdīsim Crepes, jo tās ir lietas, kas ir jādara. Safrix arī laikam kaut kad brauks(nākošnedēļ vai pēctam), ja arī nebrauks, tad es aizbraukšu nedēļas nogalē uz Erfurti - tur ir superliels ziemassvētku mārkets vai uz Hannoveri jo man patīk nosaukums.

xoxo Ieva

1 komentārs:

  1. es netālu no Hannoveres gandrīz gadu nodzīvoju. patika tā pilsēta- diezgan moderna un nav izteikta vecpilsēta, kas man patiktos. bet atceros ziemassvētku tirdziņu- bij foršs :)

    AtbildētDzēst