sestdiena, 2010. gada 27. novembris

daudz Ievas. hahahaha! (119d)

ierāšanās seminārā. Maša(mana dzīvokļa biedrene, strādā drug-addict'u centrā), Sandra(mācās MD universitātē), Elli(arī no universtiātes), Damien(brīvprātīgais MD no Polijas, stādā televīzijā), es

es, protams, zīmēju. tas nekas, ka cilvēkam nepatika.

Es un Karina. foršākā meitene ar kuru tur iepazinos(no Krievijas, tālu tālu. 800km no Maskavas uz Urālu pusi)

Wolle, mans netiešais boss.

Es un Sandra.

Spēlējot diskriminācijas Ūbung. es, Viki(meitene no Baltkrievijas, arī viena no foršajām), Sandra, Mirka(no Slovākijas), Zsuzsi(brīvprātīgā MD, strādā Eiropas projektiņu offisā)

es un Elli. man tulko lietiņas, kuras es nesaprotu. jasjas!

Spēlējot kādu citu spēli. es, Zsuzsi, Sandra

mēs filmējam un pozējam. Karina, Mirka, es

es filmēju. Viki un Mirka filmējas.

es filmējos. Arno(brīvprātīgais MD, strādā Eiropas projektiņu offisā) filmē.

Maša, es prezentējot mūsu izdomāto jauniešu apmaiņu.

bilde, lai parādītu cik awesome džemperis man ir.

visi mācās kaut ko.

kopumā: man vislaik gribējās uz mājām. bet tad, kad bija tikai grupu darbiņi, un neviens nerunāja, bija kūļļļļio.
šodien sapratu arī, ka katru mēnesi es esmu sūtīta uz kaut kādu semināru, kongresu, xxx. diezgan nais.

xoxo Ieva

5 komentāri:

  1. Wau, man dikti patīk tas Wolle, feinais ... R.

    AtbildētDzēst
  2. Mašai forša cepure! tev foršs džemperis!

    baigais apģērbu komentārs!

    AtbildētDzēst
  3. es ar gribu lai mani sūta uz kādu semināru. mūs te nesūta..

    AtbildētDzēst
  4. MARTA!!!! Paldies.
    Uģi, Dārta atbrauca ciemos. un es nedzirdēju/neredzēju kā tu runā.
    Ieva, tu esi Portugālē, tu par neko nevari sūdzēties. :D

    AtbildētDzēst