otrdiena, 2010. gada 16. novembris

Liene dzīvo visjocīgākajā evs'ā pasaulē. (108d) - superjocīgi, ka jau vairāk kā simts.

no Lienes(EVS Slovēnija) mājas šodien pa nakti viena turciete aizbēga atpakaļ uz Turciju, nevienam neko nesakot.
awesome! es uzzināju un tik ļōti priecājos.
tas jau nekas, ka to visu var izdarīt arī officiāli un tā. un pat homesickness skaitās par iemeslu, lai pārtrauktu projektu.

un kapēc es to vispār rakstu.. pirmkārt, man liekas, ka ir diezgan awesome. otrkārt, Džonatana vietā mana organizācija laikam izvēlējās turcieti(kura aizbēgs), nevis čehu(kas ir awesome) - žēlžēlžēl, tagad vienīgi jācer, ka tā nebūs sadraudzības pilsēta, jo skapī(aka Džonatana istabā) man no Apriļa/Maija īsti negribās dzīvot.
budzi - budzi.

kaut kad aiziešu uz pilsētu un update'ošu ziemassvētkus šeit.

xoxo Ieva

1 komentārs:

  1. man baigais prieks iekļūt tava bloga aprindās :)
    tas man atgādināja, ka man jāuzraksta plašāks stāsts par šo "prison brake" jeb turcietes bēgšanu :D
    Un, Ieviņ, Daudz laimes Latvijas dzimšanas dienā :)

    AtbildētDzēst