piektdiena, 2010. gada 26. novembris

Ievucki Schlawucki - tā mani sauc. (118d)

ACHTUNG ACHTUNG: 1dien 9ņosvakarā Uģis runās pa SWH!

pēdējās divas dienas seminārā iet awesome.

kaut kāda semināra bilde.

kamēr es taisīju video, otra grupa taisīja kolāžu.


Seminārā ir ļoti forši cilvēki. un visvairāk man patīk meitene no baltkrievijas un krievijas meitene, pusi no cilvēkiem es jau pirmstam zināju, bet viņas nē un ir tiešām jauki. turcijas meitene arī ir okz.
rīt mums ir projektu menedžēšanas diena. ir interesanti, vēl interesantāk būtu ja es pilnīgi visu paprastu un pavisam AWESOME būtu ja šeit nebūtu onkulis.

vakar visu dienu filmējāmies. manai grupai bija jātaisa filmiņa. jasjas. es sapratu ka paļubomu nebūšu aktrise, :D paliek tikai dziedātājas karjera. izstāstīju Bea par mūsu(manu, Lāxmux un Kravales) grupu, nodziedāju savu pārtu un Bea, protams, bija sajūsmā. jasjas.

Semirārā vēl esmu iemācījusies kā somiski ir ķiršu kūka -KIRSENKAKAKKU! es esmu sajūsmā par to vārdu. tā varētu nosaukt manu pirmo albūmu. Ievucki Schlawucki(Bea tā mani sauc, es viņu par Beatrix Schlussel - tiešām nav nejausmas kapēc) - Kirsenkakakku. LIELISKI.

šodien es biju pie Bea un redzēju Lāxmux. viņas brālis viņu nesauc par Gwenu bet par Brrrrr. Kāpēc oficiālais vārds nevarēja būt Lāxmux?

Miglaina Bea un Lāxmux

Lāxmux ar trakām acīm.

Lāxmux jauks.

Ieva spīdzina Lāxmuxu. fonā: "bea ist die beste"

Vēl biju ziemassvēku mārketā. Dessau'ā skaitās viņš maziņš aptuveni, kā līvulaukums ar ielu līdz maķītim. nevaru sagaidīt MD tirdziņu, jo tur ir PANORĀMAS RATS vidū, UZVARA!!!

tas ir veikalā, ne mārketā.







tākā man ir apnicis fotogrāfēt, tad kaut kādas bildes ir. 1dien iesim uz MD mārketu un no turienes būs smukākas bildes.

es redzēju pirmās sniegpārslas. tagad gaidu, kad būt sniedziņš. gaidu ciemos Safriku un gaidu būšanu atpakaļ MD, jo man negaršo ēdiens šeit. 1/2.12 - BERLĪNE. un mēs ar Bea tur satiksim Francijas Alisi un iesim uz Ziemassvētku mārketu. un priecāsimies par ziemassvētku super-tuvumu. un cik sapratu, tad Berlīnē ir sniedziņš, jesjesjesjesjes!!!

++ piedodiet, ka bildes ir neglītas, bat arī ar pavisam neglītām bildēm ir smukāk, kā bez bildēm.
++ kūūūūūļļļio!

xoxo Ievucki Schlawucki

2 komentāri: