svētdiena, 2010. gada 7. novembris

vāū. (99d)

Tātad.. Tā kā es jūtos slikts cilvēks, ka neko sen neesmu ierakstījusi, tad tagad mēģināšu ierakstīt daudz ko.

Vispār es gribēju palielīties par to, ka es tagad esmu pieradusi dzīvot bez interneta. Es nevaru teikt, ka ir superinteresanti.. bet vakar ar Paskālu sapratām, ja mums dzīvoklī būtu interneta, cilvēki nečilotu dzīvojamajā istabā tik daudz. Visi vairāk dzīvotos pa savām istabām un dzīvotu savu virtuālo dzīvi(kas nav slikti). Tāpēc mazliet priecājos.

Katja(meitene, kuru braucām intervēt uz Drēzdeni) jogas lietā.

Katja un Bea.

vadi Drēzdenē.

Drēzdene naktī.

Puika, Beas brālis, Bea, Ieva pie Sieviešu baznīcas - lielākā un ievērojamākā māja.

siena

māskla.

izplūdusi, bet tomēr garā bilde.

Tātad es biju Drēzdenē. Smuka pilsēta – naktī daudz smukāka kā dienā, hah. Daudz vecas, lielas mājas. Daudz vēstures(nezinu vai ir, bet esot tur sajūta, ka esi svarīgā vietā). Intervējām Katju. Iznāca diezgan okei(galīgi nevaru teikt, ka perfekti, jo pirmajā dienā nestrādāja mikrofons un skaņa nav laba, bet labi, ka mēs visus jautājumus paprasījām arī otrajā dienā) kaut kam vajadzētu sanākt. Rīt, Trešdien iesim uz Offner Kanal kur mums palīdzēs video uztaisīt smuku.

Un jā. Plāniņš šai nedēļai ir uztaisīt video, uzrakstīt transkriptu(es tiešām šaubos, ka tas ir pareizais vārds, bet es nevaru iedomāties, kā to sauc. Stulbi, jo par to mēs vislaik runājam. Jāpārraksta intervija datorā). Un tad nākamnedēļ jau ir jaunais brīvprātīgais – meitene, kura mazākiem bērniem māca spēlēt handbolu. Un tad pēc viņas būs „Traveling guy” un cerams, ka Dace. Un tad ir nedēļa organizācijā. Tad 8.12 organizācijas ziemassvētku ballīte. Un jau 18.12 es braucu uz LV. Vāū.

 Kas vēl.. Ā, Drēzdenē es paliku couchsurfingā pie slavenības. pie puiša, kurš nodibināja hospitalityclub.com - SLAVENĪBA, SLAVENĪBA, SLAVENĪBA. Es tik ļoti gribētu tādu dzīvi kāda viņam ir. Viņš strādā no mājām, un tā kā viņš ir cilvēks kam nepatīk aukstāks laiks par džempersiltu, tad ziemās viņš kaut kur aizceļo(kā gājputns) šogad viņš brauc uz Brazīliju, Argentīnu. Pagājušajā gadā Indija, tad Taiti, tad Meksika... Ceļo un strādā, un vienmēr ir siltumā. Un viņam ir awesome vārds – Veit, bet izrunā Fait. Man ļoti patika.

Vēl šeit ir ļoti sākušies ziemassvētki. Visur uz ielām pārdod Karstvīnu, visi lielveikali ir vairāk/mazāk izdekorēti, visi veikali ir pilni ar Ziemassvētku lietām. Un visi cilvēki jau ēd ziemassvētku lietas. Dīvainas piparkūkas, ziemassvētku kūku(marcipāna kēksu īstenībā), ziemassvētku šokolādes(paradsta šokolāde, bet ziemassvētku iepakojumā, jo tā stilīgāk). Es pirmoreiz ēdu ziemassvētku lietas pie Faita, un tagad mums mājās arī ir ziemassvētku kūka(viņa ir supergaršīga, ņamņam). Vienīgā bēdīgā lieta ir tā, ka man datoriņā nav ziemassvētku dziesmas. Un es nevaru klausīties viņas un lēkāt apkārt kā Ziemassvētku vecītim būtu jālēkā.

Ūūū, un vēl pēdējā lieta. Es beidzot mūsu dzīvojamo istabu uztaisīju smuku. Tagad pie sienas ir Lemurs, Lauvas-Zebra, Žirafe, Gorilla. Es pati esmu sajūsmā.



  • ·         Gorilla Ziemassvētkos(ziemā)/naktī(pavasarī, vasarā, rudenī) - Diezgan laimīgs, bet vienmēr nedaudz apmulsis gorilla.
  • ·         Žirafe jeb klasika - Viņai viss vienalga. Viņai ir garš kalks.
  • ·         Lauvas-Zebra - Dusmīgs lauva. Dusmīgs tāpēc, ka grib būt zebra, bet nav.
  • ·         Lemurs - Ļoti, ļoti apmulsis dzīvnieks. 



xoxo Ieva

6 komentāri:

  1. Man patika drēzdenes bildītes un tavs istabas dekors ir lielisks! un ziemassvētku dziesmas es tev aizsūtīšu kad mēs tiksimies skaipuksā :)

    AtbildētDzēst
  2. ES GRIBU NOGARŠOT MARCIPĀNA KĒKSU...r.

    AtbildētDzēst
  3. Anna, mans izstabas dekors ir tik lielisks, ka visi man prasa vai es esmu mācījusies zīmēt.
    tas notiek pirmoreizi mūžā, jo piemēram Zane Z. sāka smieties, kad pateicu, ka māku uzzīmēt visus dzīvniekus.

    AtbildētDzēst
  4. IEVAIEVA!! es mīlu tevi un tavu mākslu (visus dzīvniekus)!!
    LIE
    LIS
    KI

    AtbildētDzēst
  5. lemurs ir patiešām lielisks!!!
    + lauvzebras doma arī ir diezgan ģeniāla

    Zane P

    AtbildētDzēst
  6. Cool!
    The gorilla didn't always have a fur :P
    And the picture from Dresden by night is lovely.. just as Erfurt at night!
    Really :D

    AtbildētDzēst