trešdiena, 2010. gada 24. novembris

they seem little sensible when it comes to you - Bea (116d)

Es - Eva. Wir sind sehr nett.

man iet mazliet vāū. man ir maza DRĀMA!!!!!

starp mani un manu dārgo priekšnieku ir kaut kas kā milzīga siena. viņš nesaprot mani, es pat necenšos saprast viņu. man jau bija viens emo ieraksts par viņu, bet es to noliku tā, lai es redzu, citi nē.

tātad.. mana lielā kļūda bija tā, ka prezentējot "laba līdera īpašībiņas" es runāju angliski!!!! vakar visu dienu man tika pārmests, ka es nerunāju vāciski(sehr schlecht!). protams, ka es nevaru neko pateikt, ja ir miljons cilvēki un visi grib klausīties kā es neko nevaru pateikt. pa mazākām grupiņām es vismaz cenšos kaut ko mēģināt.

un tad es paliku tāda, ka man viss nenormāli besī. izdomāju būt jauka un uzrakstīt organizācijas mājaslapā blogu vāciski, lai jau priecājas vismaz par kaut ko.
tātad, es rakstīju, par to ka es gribēju upload'ot bildes, bet nesanāca. ieliku LV bloga adresi, jo tur ir bildes. rakstīju par to, ka es jau biju tur uzrakstījusi blogu, bet nesanāca noseivot, jo laikam nemācēju. arī ka gribās aizbraukt uz Lv, par to, ka nepatīk lietus un gribās sniedziņu. nu rakstīju visu, ko es savā nekādā vācu valodā māku uzrakstīt.
šodienas vakarā apskatoties savu blogu, atklāju, ka viņi ir izdzēsuši no mana bloga visu, kas viņiem nepatīk un atstājuši tās lietas, kas blogu dara 'cmuku'. - 'esmu dessau, ārā līst un domāju, ka man LV būs jāiet pie zobārsta'.

tad es mazliet sabēdājos un uzrakstīju otru blogu. par to, ka blodziņi ir, lai izpaustu domiņas. un ja kāds skatās "doma der, doma neder", tad neredzu jēgu rakstīt. /es biju sadusmojusies/

"Ich: es uzrakstīju vēlvienu
Agnese Ziemele: tulitas .....
Agnese Ziemele: eu eu.. tu vari rakstit visu ko tu gribi, protams pieklajibas robezas, bet driksti..!!!!
Ich: es pagāšējā blogā uzrakstīju kaut ko nepieklājīgu?"

man liekas, ka rīt ar mani gribēs runāt, bet es arī gribu ar kādu parunāties, jo man tiešām interesē kas faktā, ka man neizdevās noseivot blogu, neizdevās uploadot bildes un manā LV bloga adresē ir tik ļoti nepieklājīgs..

es mazliet pūcējos - katru dienu mazlietiņās jau var.
toties es priecājos, ka man viņš nav tiešais priekšnieks, bet tikai cilvēks, kuru redzu 1reiz divās nedēļās. 16.12 Ziemassvētku ballīte AGSAā, KANN NICHT WARTEN!!!

+ Lūdzu, lūdzu, abas Korejas uzvedaties mierīgi!  

Liebe Grūsse,

xoxo Ieva

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru