ceturtdiena, 2011. gada 30. jūnijs

bildes bildes bildes

Bildes no riteņbrauciena.
šitā ir baigā Vācijas klišeja tagad, pēc notikumiem Japānā, visur ir šitie karogi, uzlīmes, graffiti utt. bet nu ar tām visām protesta akcijām viņi ir panāca, ka aizslēdza 10stacijas, un līdz 2022gadam aizslēgs pārējās septiņas.

dabiņa

es, ritenis, taimerbilde

man liekas, ka man no Erfurtes ir miljons bildes, bet nu publicēšu tikai vienu. viņa ir super jawka, jas jas.

nesmuks laikapstāklis.

dabiņa No.2

dabiņa No.3

dabiņa No.4

Bildes no Saxony Anhalt Tag
palikām bērnudārza bēniņos, bija šausmīgi jauki. un apmēram 70% nop cilvēkiem neeeeenormāli sūdzējās, ka viņim jāguļ uz matračiem un uz grīdas, haha.

viena daļa no mūsu team'a.

mūsu stends

vēl viena daļa no mūsu team'a. bija puika no Kamerūnas, un tagad es jūtos supergurda par to valsti, jo viņš izstāstija visu, kas iespējams.

Bildes no Groningenas
jauka jauka lieta

tad ir mans riteņbrauciena iedegums, diezgan neglīti. un vēl man ir super liels zilums uz rokas, jo pagāšējā reizē plasmā kaut kas nogāja greizi. un tagad es 4nedēļas (vismaz) būšu ar ļoti neglītu roku, yay!

tie ir riteņi.

tā ir galvenā Uni māja.

un Groningenas ceļojums bija superlēts, es kopā iztērēju 25eiro. es esmu priecīga. couchsurfing ir lielisks(saku to jau n-to reizi)
xoxo Ieva

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru