ceturtdiena, 2011. gada 2. jūnijs

kristus debesīs braukšanas dienā laiciņš jauks.

tātad šodien ir brīvdiena(un viss ir cietĪ), jo jēzus brauca debesīs. man patīk brīvdienas.

vēl ir sajūtiņa, ka ļoti sen šeti neko neesmu rakstījusi, tapēc šis ieraksts.

tagad, 1,5 mēnešus pirms prombrakšanas, viss ir par prombraukšanu. jau esmu izskatījusi čemodānu, ko pirkšu, jo mantu gada laikā uzrodas baigi daudz. esmu jau sākusi domāt par abu organizāciju 'final report' par vienu būs tikai labākās lietas, par otru. par otru būs rakstīts tas kā ir. esmu jau sākusi domāt un mazliet šķirot jau lietas ko atstāšu Māgdubrgā un ko ņemšu uz Latviju. drīz jau būs intervija, par manu EVS gadu. ir ļoti patīkama 'mājās-braukšanas-sajūta'. visi, kad mani satiek čīkst, ka es braucu projām(ko ir mazliet nais dzirdēt), bet es ar katru dienu palieku priecīgāka, es negribu iedomāties, cik priecīga es būšu LV. yes yes.

un man nenormāli patīk, ka pie manis brauc ciemos draudziņi no Latvijas. Svētdien brauks Marta. un tad visticamāk pēc divām nedēļām Ansone. man patīk Latvieši šeit. un vakar mums brīvprātīgajiem bija 'gossip hour', kad pārsvarā runājam par mūsu super organizāciju.

ūh, es varētu uzrakstīt arī atskaiti.
tātad nākošnedēļ mēs pabeidzam web-site un uzaicinam visus neuzaicinātos cilvēkus uz prezentājiju. tad pirmdiena ir brīva, jo jēzus brauc uz zemi, ceturtdien - prezentācija! pārējās dienas līdz jauniešu apmaiņai, kas sākas 4.jūlijā būs atvainājums, kura laikā izklaidēšos ar Annu Ansoni, ja viņa atbrauks. un vēl braukšu uz kaut kādu ciemu, kur būs SAXONY ANHALT(mans reģions) TAG un stāstīšo bērniem par Latviju un iespējām Eiropā, yo.

mēs jau vienreiz bijām runāties ar bērniem. un mūs saģērba, kā rūķīšus, man patīk.

šodien biju ar riteni izbraucienā (40km YEAH) uz diviem tuvējiem ciemiem, kas nebija jauki. bet bija dabiņa un man ļoti patika. es redzēju govis un zirgus. un vēl magones un rolonus un labības laukus. sliktā lieta tāda, ka saplēsu ritenim bremžu trosīti, jo viena sieviete ar ritei gribēja mani notriekt un tad es pārāk strauji saremzēju un puššš! tagad braukšu bez bremzēm, yea yea! un biju arī pasauļoties uz divām stundiņām lielajā parkā, kur kā izrādās bija galvenā 'vīriešu dienas' vieta. un tas bija tiešām briesmīgi, visi nenormāli sadzērušies(2 pa dienu) bļaustījās, dziedāja šlāgerus un daudziem bija tērpi - kleitas, parūkas un citas diezgan briesmīgas lietas. bet saulīte bija laba, tapēc piecietu trakos vāciešus.

magones pļavā

pļava un tornis

mans ritenis uz velo celiņa. man tiešām liekas, ka mans ritenis ir viens no skaistākajiem riteņiem pasaulē.

Elbe

tilts, Elbe

magones iekš Schonebeck.

Schoenebeck jaukākā - vāciskā vieta.

^^
un tikko Paskāls piedāvāju 6dien braukt uz Hamburgu - 8eiro turp un atpakaļ, es esmu priecīga. HAMBURGA ES NĀKU, beidzot! un cik man vācieši ir teikuši Hamburga ir labākā Vācijas pilsēta, es priecīgs!

bučas, bučas Ieva

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru