piektdiena, 2011. gada 10. jūnijs

mans(i) LIELAS(IE) plāns(i).

tātad.. nākošā nedēļa ir brīva, ko es darīšu - nav ne jausmas. ja būs labs laiciņš, tad braukšu līdz ezeram - sauļoties/peldēties, ja būs nekāds laiciņš, tad iešu uz darbu uz internetu vai arī sēdēšu mājās un ēdīšu. nom nom nom. vai arī braukšu uz Brēmeni. bet es tiešām nezinu.

4dien jau ir prezentācija. es esmu sajūsmā, šodien ar Bea izmēģinājām tekstus un video skatīšanos un viss liekas, ka būs awesome. es mēģināšu uzcept siera cepumiņus un uztaisīt auksto zupu, bet kā man ar to sanāks - nezinu, jo neesmu pārliecināta vai krievu veikalā ir kefīrs vai nav un ja ir tad kāds - kā LV vai Vācijas. un īstus siera cepumiņu arī arī nekad neesmu cepusi, bet ja nu nesanāks tie, taisīšu viltotos, ātros, vieglos.

5dien sākas man lielais plāns, kur mēģināšu pierādīt, ka es esmu SUPERMENS(varbūt Flash, es vēl neesmu izvēlējusies). jes jes! tātad mans dārgums - mans riteņbrauciens.

esmu jau dabūjusi visu nepieciešamo, izņemot riteņbraucējšortus, jo humpalās tādu nav. tad braukšu ar legingiem, nevajadzētu būt baigajai problēmai. ritenis jau stāv manā pagalmā - no Bea's. ķivere un riteņsomas ir aizlienētas no couchsurfing meitenes. mazās saulesbrilles no Mašas. un pārējo es atradu mājās. vienīgā lieta, ko nopirku ir Zirgu balzāms - ko man visi vācieši teica, ka obligāti jāpaņem līdz, jo baigi palīdz pret un par muskuļiem. tad nu man tagad ir zirgu balzāms, kas sākotnēji bija balzāms, ko smērē virsū zirgiem. jes jes!

mans plāns kopā ir 565km, bet realitātē 280km. mērķītis ir Erfurte, tad tur skatīšos kā jutīšos ar atpakaļ braukšanu, ja būs tā, ka nebūs, tad Deutsche Bahn vinnēs!!!

Pirmā diena - Magdeburg - Dessau 60km, palieku pie Beas.

Otrā diena - Dessau - Leipzig 85km, ir kompānija random puika no couchsurfing'a, tur satieku Jip'u un Ene(EVS Igaunija) viņiem tur ir Linkin Park koncerts tajā diena, lulz.

Trešā diena - Leipzig - Weimar, 90km, ir kompānija tas pats puika. iebrauksim pa ceļam peēst pusdienas uz viņa vecāku mājām, kas esot pa ceļam, palieku pie couchsurfing citas puikas

Ceturtā diena - Weimar - Erfurt, 20km, satieku pa dienu Urszulu(EVS Polija) varbūt satieku Safriku, vēl neesmu prasījusi, bet nu viņš tur pat dzīvo, palieku pie couchsurfing cilvēkiem, no rīta skatos kā jūtos un kas vinnē ritenis vai Deutche Bahn.

(Piektā diena - Erfurt - Halle, 100km, palieku pie couchsurfing cilvēka
Setstā diena - Halle - Dessau, 60km, Bea
Septītā diena - Dessau - Magdebug, 60km, mājās) ŠĪ IR CETURTDIENA, 23.jūnijs

tad jau 24.jūnijā (līdz 26.jūnijam) braucu uz ciemu stāstīt par iespējiņām Eiropā. kas būs awesome, jo visi, visi mani Magdeburgas draudziņi tur brauc un mēs paliekam pa nakti skolā/bērnudārzā. un man liekas, ka būs mazliet jautrīīī!!! :D

tad 27.jūnijā(līdz 29.jūnijam) braucu izčekot Groningenu - palieku pie couchsurfing cilvēka. ļoti iespējams satikšu RV1ģ meiteni, kas tur mācās tieši to, ko es ceru mācīties. un tad jau redzēs. ceru, ka nebūs tā, ka iemīlēšos pilsētā un tad dabūšu atbildi no DUO par to, ka 'TU NEESI IZLOZĒTA, HAHAHAHA!!!!' es ceru, ka man pilsēta nepatiks.

tad man 30.jūnijā ir lielā GOING AWAY PARTY, ko, manuprāt, es pārcelšu no dzīvokļa uz parku, jo parkā taču ir tik daudz jaukāk, bet nu jāskatās arī ko laikapstāklis izdomās darīt.

1.jūlijā ir jāiet uz darbu un jāizplāno viss, kas attiecas uz mani par Interational Youth Exchange, jo šogad es nebūšu tikai dalībnieks, bet kas mazliet nopietnāks. ES BŪŠU ASISTENTS foto workshop'ā!!! jes jes!

tad 2/3.jūlijs ir brīvdienas, kurās pakošos un nedarīšu neko. jo man īsti nav laika atpūsties no tā riteņbrauciena pirms tam.

un jau 4.jūlijā sākas youth exchange. kad pārvākšos uz Villu.

un plāns ir 13.jūlijā ar autobusu(jo man gribās SUFFER) vai 14.jūlijā ar lidmašīnu uz LV.

+ viena jaukā UNI lieta - es katru reizi aizejot uz Magdeburgas campus'u ļotiļoti vairāk iemīlos viņā. tagad es esmu priecīga, pa tikšanu uni. tā programma mani tik ļoti neinteresē kā nīderlandes programa, bet nu tas jau tāds sīkums. vēl jau jācer uz Groningenu.

bučas, bučas Ieva

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru