pirmdiena, 2011. gada 6. jūnijs

ārā ir cepeškrāsns.

pirmkārt, es sūdzēšos, ka ir nenormāli karsts un neko nevar izdarīt. istabā tik karsts, ka nevar pagulēt, ārā ir tik karsts, ka neviens tur nav. neviens neuzdrošinas iet ārā.
nepatīk dzīvot cepeškrāsnī, es ļoti gaidu +25. un ļoti ceru, ka viņi atnāks atpakaļ. jo ši ir jau 4/5diena, kad ir neiedomājami karsts, ja vēl 4dien es priecājos, jo var sauļoties, bet tā kā diezgan apdedzināju degunu, sauļoties nemaz negribās.

bet aizvakar biju Hamburgā. bija grūti, bet skaisti. kā Stīvens teica "alles hot in Hamburg"

satiku tur arī Jan no manas Itālijas fermas. viņš man parādija alternatīvo un māskliņas Hamburgas daļas, kas bija kūlio. bet nu es staigāju visu dienu un vakarā biju tik tik tik ļoti piekususi, ka ārprāts. saule atņem visus spēkus.

kanāls un mājiņas un cilvēki

es pozēju. sapratu, ka ir jāiemācās smaidīt fotogrāfējoties.

kanāls un māja

māja

Madlīna, Stīvens, Robins. bilde tika uzņemta, jo man jāparāda citiem, ka man ir draugi. lol.

Rathaus

visi fotografē Rathaus'u - Stīvens, Robins un Maksimilians

tūrsims

mums ar Robinu bija sacensība, kurš uzņems smieklīgāku bildi ar otri. es vinnēju. un es apsoliju viņu nopublicēt blodziņā.

gulbji un pīles

mans 'bars' - Paskāls, Madlīna, Maksimilians, Stīvens un Robins.

osta, tā kā tā ir svarīgākā osta vācjā es daudz fotografēju.

osta

osta un karogs

man patīk uzlīmītes.

yes

ēzelītis

+ ja pirmo nedēļu, kad sāku ēst brokastīs auzu pārslu putru, likās, ka briesmīgāk nevar būt. tad tagad man nenormāli garšo. un es esmu sajūsmā ck vienkārši un ātri var uztaisīt ēst.
3 ēdamkarotes auzupārslu, daudz kanēli aplej sakarsētā katliņā ar karstu ūdeni, pusminūti pavāra. pieliek pusēdamkarotu ievārijuma un gatavs.

nom nom nom

xoxo Ieva

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru