svētdiena, 2011. gada 19. jūnijs

diena No.3

12m/s pretvejs neizklausas tik slikti ka patiesiba ir. sodien man atkal bija super-super-supergruti.
diena sakas ar pamatigu lietu, kritienu un forsu zilu celi(slidenas, slapjas tramvaja sliedes del). lulz. sodien pavadiju diezgan daudz laika stumjot riteni, jo braucot tik pat atri iet uz prieksu, bet vienkarsi vairak speku japielieto. sapratu, ka loti nepatik, ka sitaja regiona nav mezu, kas aiztur veju(ka LV), bet tikai kaut kadi labibas(un zalo zirnisu) lauki.
pirmie 35km bija navejosi jo bija jabrauc/jaiet gar soseju, tad palika vieglak, jo sakas kaut kadi kalni, kas mazliet aiztureja to trako veju.
vel sapratu, ka sokolades pieturas tiesam palidz. un ja tev is 4 sokolades pieturas uz 90km, tad saprotot, ka pec 5km jau nakama pietura, paradas kaut kads magiskais speks, kas liek braukt atrak.

bet vispar regions loti superskaists, ritenbrauceju celini, kas bija starpkalniem, vai meza ari ir diezgan lieliski, jo tad ta zhuuuuu un nakama sokolades pietura klat.

es esmu 3dien laika nofotografejusi 2 bildes, jo parak liels slinkums braucot apstaties un kaut ko fotografet, bet nu rit ir tikai 23km, tad jau kaut ko drosvien ari nofotografesu. jas jas.

kas vel couchsurfing ir lielisks. un vakardienas Erasmus ballite ari bija lieliska. divas mazas istabas bija tik daudz ediena un cilveku, ka arprats. un es lotiloti paredos, jes jes! un tur bija lieliskakie deserti pasaule! man patika est.

un vispar man ir nenormali daudz zilumu, asins pleku, nobrazumu uz kajam, bet no ka vini tur ir, man nav ne jausmas. bet vispar baigais stils.

lidz nakamajai reizei!

Ieva

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru