trešdiena, 2011. gada 6. jūlijs

esmu youth exchange'ā

tātad man iet labi. visādi cilvēki sabraukuši no turcijas, grieķijas, itālijas, uk un vācijas.
es šogad piedalos dance workshop'ā, kas ir diezgan awesome. bet es sapratu ka es nemāku uzticēties cilvēkiem, jo man nepatīk kad mani celā pa gaisu. vai arī grūsta un cits ķer.
mani draudziņi pašlaik ir tikai no itālijas un uk, bet gan jau ar citiem arī sapazīšos.

tātad vēl viena nōzīmīga liet, kas pēdējā laikā ir notikusi ir Ēdiena diena, kad bija daudz daudz ēdiens.

pustdienas - bija donner'i, rīsu salāti, pasta ar tomātiem un sieru, mazās dārzeņ-siera maizītes, banānu, plūmju kūka.

es protams izlēju donner'u mērci, tapēc sanāca nesmuki ēst mērci no galda.

vakariņas(pa vidu bija vēl divas nenofotogrāfētas ēdienreizes, un kūkas-kafijas pauzes neskaitās) bija pica, divu veidu pasta, mocarelas un rīsu un dārzeņu salāti, kartupeļu - olu sacepums.
bildē- Albrehts, Ieva, Paskāls u Robins.

nav tā ka man patīk ēst. un ledusskapī mājās vēljoprojām stāv kaut kādi pārpalikumi.

pēc ēšanas pagulēšana.


bija jauka jauka pēdējā diena ar visiem dzīvokļboedriem un vēl diviem FSJ Politik puikām.

Rīt braucu uz Halli un sestdien uz Berlīni, jes jes.
un vēl es nevaru nepieminēt laikapstāki. LAIKAPSTĀKLIS IR NOJŪDZIES!!! vienu dienu +13 un līst, otru tik karsts ka nevar izturēt. un tagad es vienmēr ņemu līdzi savu lepardu, jo nekad nevar zināt kā būs pēc pusstundiņas. savādi.

xoxo Ieva

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru