svētdiena, 2011. gada 17. jūlijs

sumējums

gads bija ļoti labi pavadīts. es nonteikti nenožēloju, ka to darīju un darītu to atkal. tikai varbūt citu valsti izvēlētos. bet es satiku padaudz lieliskus cilvēkus, pabraukājos arī mazliet apkārt pa vāciju.
bija jauki jauki jauki.
laba atpūtas nometne, laba.

un tātad tas ir tas, ko mēs visu gadu darījām - manyfaces.de.vu 
video kvalitāte nav baigi labā, subtitlos vai aprakstos ļoti iespējamas kļūdas, bet par to acis pieveram un sakam, ka ir lieliski!

un šis ir iespējams pēdējais EVS blodziņa ieraksts, bet tagad es uztaisīšu citu blodziņu - Uni blodziņu. jo man iepatikās rakstīt, man patīk palasīt vecos ierakstus un publicēt bildes, kaut kur citur ķā facebook'ā un draugiem.lv, tapēc nolēmu taisīt arī uni blodziņu, cik ilgi viņš pastāvēs - nav ne jausmas, bet nu es centīšos!

mana uni bloga adrese būs ievauni.blogspot.com ja kādam interesē, bet nu viņš vēl kādas dienas būs tikai izstrādes stadijā.

MAN JŪS VISI ĻOTI PATĪKAT!!!
xoxo Ieva

3 komentāri:

  1. Skujēn prieks par Tavu pieredzi! :) Noteikti gribu lai raksti arī Uni blodziņu, jo es vienmēr sekoju līdzi šim blogam- patīk lasīt, hehe :) Veiksmi Tev :))

    AtbildētDzēst
  2. Es gribu, lai tavs jaunais blogs saucas Unijūklis. Paldies

    AtbildētDzēst
  3. tākā tev vienmēr taisnība - būs!

    AtbildētDzēst