pirmdiena, 2011. gada 11. jūlijs

Berline iekš youth exchange'a

Ar Bea izdomājām, ka neiesim ar youth exchange cilvēkiem, pa miljons reizes redzētajām tūristu vietām, bet aizbrauksim uz tūristu vietām, kur vēl nebijām bijušas.

nākamās bildes būs no EAST SIDE GALLERY, kas ir smuki apkrāsota daļa no Berlīnes mūra





es un traki mērkaķ-cilvēki. izskatās ka man nav zoda, bet bilde melo!



šis un nākamās bildes būs no kunsthaus Tacheles, kas ir skvots, kurā dzīvo jau 20 gadus, tāpēc mazliet oficiāili, bet tur iekšā ir visādas foršas lietas un izstādes un cilvēki. man patika. patiktu vairāk, ja dažās vietās tik ļoti nesmirdētu.





šis ir pa ceļam uz Mauerpark. bet Mauerpark lika vilties, jo mēs nezinājām, ka krāmu tirdziņš ir tikai svētdienās, bet nu jauki bija pastaigāties tik un tā.

un man patīk, ka es tiešām labi orientējos Berlīnē. ček!

Guten Nacht Ieva

1 komentārs:

  1. uuuuu tu aizgāji uz Tacheles!!! KUUULIO!!
    un man arī gribas ne-tūristu berlīnes tūri, bet tieši maurespark un tacheles..... un alu!
    ich bin ein berliener!!

    marta

    AtbildētDzēst