ceturtdiena, 2011. gada 14. jūlijs

ja es šodien lidostā biju pūķis, jo mans boss iedomājās, ka man nevajag nododamo bagāžu - tapēc man bija jāmaksā pašai. un tad airbaltics izdomāja, ka mana rokas bagāža ir par lielu(ritentiņi negāja kastē) un par smagu(600g) un lika par to arī maksāt 30eiro, es biju ļļļooooti ļoti pūcīga. un skatījos ar ļauno skatienu uz visu ari baltic apkalpojošo persnonālu.
bet tagad esmu mājās un man ir lieliska ziņa

GRONINGENAS UNIVERSITĀTE IR MANI AKCEPTĒJUSI programai INTERNATIONAL RELATIONS AND INTERNATIONAL ORGANIZATIONS! tagad tikai jāaizsūta email, kā ar naudām - vai studiju maksu var maksāt daļās vai nē, ja nē tad tik un tā būs jāmācas Magdeburgā! bet ja var daļās tad es būšu laimīgākais cilvēks pasaulē. lai arī nevarēšu kārtīgi izbaudīt LV - jo jāmeklē istaba, darbs, nauda un etc. :D Bet es priecājos par atbildi no Groningenas, jo tā uni ir laba un pilsēta bija jauka.

xoxo Ieva

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru