trešdiena, 2011. gada 18. maijs

Uni (love)

Na ja, es esmu akceptēta arī Groningenas Universitātē, bet tur sistēma mazliet stulba un tagad man ir jāsūta dokumenti vēlreiz un tad ir jāgaida, kad mani akceptēs kaut kāda valsts institūcija. un rezultātu es uzzināšu tikai 15. jūlijā.

bet vispār es priecājos, jo ir sajūtiņa, ka tur mācīšos un tā uni ir 35 Eiropā, kas ir nais, jo es domāju, ka mans "4" fizikā visiem riebsies. :D

un es rīt runāšu ar bosu un teikšu viņam, ka gribu braukt mājās, cik ātri vien iespējams, lai gan viņš teica, ka tā īsti nav iespējams, bet gan jau, ka kaut kā sarunāsim. un vispār - abos UNI gadījumos es atstāšu visas ziemas mantas māgdeburgā, jo abos gadījumos lētākais kā tikt uz uni ir Rīga - Brēmene un tad vilciens, bet es varu nopirkt dienas biļeti un tad izmest līkumiņu līdz māgdeburgai. pa to es arī esmu superpriecīga, jo nav jādomā par 'kā es tikšu mājās ar visām tām mantām' un es varēšu braukt mājās 2h ar lidmašīnu nevis 23h autobusu. <3<3<3

vispār viss kaut kā saulaini liekas. okei es eju uz pastu sūtīt pēdējo vēstuli universitātēm. JAS!

xoxo Ieva

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru