svētdiena, 2011. gada 8. maijs

weekend'a update's

es sapratu, ka sen sen neesmu rakstījusi 'atstāstu', ko esmu daījusi vai kas ar mani noticis.
tātad..

es biju Leipzigā, piektdien aizbraucu satiku Jip'u un vienīgais ko mēs darījām - bijām ēst uz Volkskueche, kas ir āwesome vieta. katru dienu Vegāns viena veida ēdiens - tas nozīmē, ka nevar izvēlēties, kas ir tas ir, maksā 1.5eiro un milzīga porcija un visas reizes ir bijis garšīgi, kad tur esmu bijusi - tātad bija donner maize un 4veidi ļoti jocīgi salāti vieni ar lēcām, vieni ar kāpostiem, viens ir kaut ko zaļu un vieni ar kaut ko orandžu, :D. uz turieni iet tikai cilvēki, kas to vietu ir uzzinājuši caur paziņām, jo neizskatās, ka tur kāds kādu nepazītu. :D viss ļoti forši tur. un vēl skatījos dažas sērijas Šeldona - man ļoti patīk, ka citiem arī patīk tas seriāls un ka visiem ļoti patīk Šeldons.

fotos no Volkskueche:

mājas ārpuse

iekšiņa

durvis uz 'kafejnīcu/ēdnīcu' - nezinu kā nosaukt

sestdien bija jāceļās argi, jo tad no pareizās puses spīd saule uz bērnudārzu, kuru Jip'am bija jāfilmē priekš viņa projekta. viņš filmēja, es gulēju. viss normāli.

Jip's filmē bērnudārza sienu.

tad mēs gājām uz mājām ēst un tad braucām ar riteni uz ezeru. pa ceļam redzējām meža cūkas.

ezers. tā kā ārā bija ap +27'C, miljons cilvēku. Jip's arī atklāja peldēšanas sezonu, lai gan ūdens bija superauksts.

ezers No.2

meža cūka un neskaidri redzami divi sīkie.

šodien atkal bija jāceļās agri, jo jābrauc uz mežu ierksatīt putnu čivināšanu. bet pirms tam bija foršas svētdienas brokastis - pankūkas ar saldējumu, nom nom nom. ierakstījām miljons stundas ar putnu čivināšanu.

es vēl joprojām domāju, ka šeit ir nenormāli gari koki. milž-koki.

ir arī diezgan pa-zaļš. ^^

tad braucām uz kalnu, filmēt pašdarināto mašīnu sacensības, kaut kad kā RED BULL lieta, tikai ar mašīnām nelido, bet brauc pa kalnu. bija forši, tikai pārāk daudz cilvēku, pārāk karsts un neforši pasākuma vadītāji, kas bija apmēram kā tā resnā krievu tante Latvijā.

mērkaķis

mērkaķis un mērkaķ-mašīna

spīdīgā mašīna

mašīna brauc/skrien

random cilvēki ar helikopteru

māksliņa aka Leipzig

random cilvēki

Jip's  - uzmanību pievērst rokas bantei, ^^
Jips filmēja visu to lietu, un es ierkastīju skaņu ar mikrafonu kuram ir cepure. 

random cilvēki.

man bija foršas brīvdienas un es esmu apsauļojusies, jes jes!

un jā man laikam patiešām būs normāls internets pēc nedēļas, tā kā - čau skype-draudziņi -terorists nāk.


xoxo Ieva

2 komentāri: