pirmdiena, 2011. gada 2. maijs

mazliet par EVS

tātad man ir palikuši mazāk kā 3mēneši šeit. mazliet precīzāk būtu 2meneši un 2.5/3 nedēļas.
savādi.
bet nu es jau jūtos tā, ka, ja varētu, pārtrauktu tagad visu, esmu izdzīvojusies un mazliet arī pastrādājusi. un tagad vairs nav ne vēlēšanās īsti kaut ko darīt, ne vajadzības, jo Bea's puika taisa mums website un Bea dara daudz maz visu pārējo, jo ir palikuši tikai subtitles, ko es nevaru rakstīt, jo pēdējie interviju partneri runā ķīniski, ne vāciski(labi, vāciski, bet dīvainā dīvainā vācu valodā) un vēl ir palicis viens 12gadīgs puika, ko griezt. es pašlaik darbā daru tikai savas lietas - vēljoprojām bišķīt UNIs, lasu internetiņā jokus un rakstiņus, taisu research'us par lietām kas man īsti neinteresē, bet savādāk garlaicīgi. un vēl domāju ko darīt vakarā, nedēļā, nedēļas nogalē. :D. man ir sajūta, ka man pietiek EVSa. ja Jonathan divus/trš mēnešus pirms brauca projām, sāka baigi ballēties kaut ko daudz darīt, es eju pie ārstiem un vispār vispār neballējos. varbūt nākamnedēļ varētu kaut ko darīt, jo ir DEUTSCHLAND SUCHT DEN SUPERSTAR 2011 fināls. un kaut kad drīz būs arī EIROVĪZIJA.
es pagāš6dien biju uz otru dzīvokli skatīties televizoru. man ļoti pietrūkt televizora. un viss tur ir vāciski un tāpēc viss ir smieklīgs, man patīk.
TELEVIZORS IR LIELISKA LIETA.

kas vēl. jā projekts jau ir tik pat kā pabeigts. man tas patīk.

++ ES IESTĀDIJU SĪPOLUS UN TAGAD MAN BŪS LOKI.  man patīk augi.

+++ visi balsojam 1x stundā par Black Apple Market - http://www.radio101.lv/konkursi/132/Cesu-Premium-New-Music/

xoxo Ieva

5 komentāri:

  1. agree, gada ir par daudz, es esmu diezgan dusmīga, ka tu nebūsi vasarā latvijā

    AtbildētDzēst
  2. būšu, labākajā gadījumā uz divām nedēļām augustā, sliktākā un diviem mēnešiem, vēl sliktākā no augusta līdz.. :D

    AtbildētDzēst
  3. 2 nedēļas ir nekassss, latvijā nav tik forši bez tevis!

    jā, un kā sauc to NL pilsētu, kurā tu visvairāk gribi studēt?

    AtbildētDzēst
  4. uhhh, un pilsēta saucās Groningen. :)

    AtbildētDzēst
  5. LOKI!!!

    mans baziliks ir pusdzīvs, bet lietuva man/mums nopirka jaunu.
    augi ir totāli forši.

    ej ballējies un priecājies! lai vismaz vācijā kāds saņem tavu foršumu!

    AtbildētDzēst