pirmdiena, 2011. gada 23. maijs

mazliet pūčux, bet vispār nē. ^^

1) man gribās braukt mājās

2) es esmu divriteņa pavēlnieks. es braucu tik ātri kā 'flash' un es dusmojos uz cilvēkiem kuri pa labo pusi brauc nepareizajā virzienā. man ļoti patīk ritenis. un es tiešām daudz braukājos ar viņu. man jau tagad ir izcils plāns nedēļas nogalei.

3) es izmitinu daudz couchsurfing cilvēkus. vakar viens aizbrauca, šodien brauks nākamais. KARMA KARMA KARMIŅA!!!!

4) šajā nedēļas nogalē man būs tikai viena brīva diena, jo ir 'Advanced planning' seminārs priekš Jauniešu apmaiņas. būs cilvēki no citām valstiņām un ēdiens tapēc es mazliet priecājos.

5) es esmu sapratusi, ka man nenormāli besī nauda. lai gan es vēl neesmu Groningenā tikusi, es sāku domāt, ka varētu nebraukt jo ja es nedabūšu darbu(un tā ir super-studentu pilsēta, tā kā būs grūti) tad man būs jāpārtrauc studijas tk un tā. un vļēēēē, MAN GALĪGI NEPATĪK NAUDA!

6) man ļoti patīk sauļoties. lai gan parkā, nevis pie jūriņas, bet tik un tā forši.

7) es dabūju iPod Touch par brīvu! cik lieliski ir tas, huh?

8) man gribās aizbraukt uz Hamburgu, bet man ir slinkums darīt jebko, tapēc drošvien nebraukšu.

9) es esmu cilvēks-sports un cilvēks-veselība. es esmu sākusi ēst super veselīgi - piemēram, auzu pārslu putru brokastīs, yo. un 1dienas, 3dienas un 6dienas atkal ir sporta dienas. vienu brīdi nenormāli slinkoju un neko nedarīju, bet tagad jau būs 4 nedēļas kopš eju uz 5nodarbībām nedēļā. JESJES!

10) man jau 16.jūnijā beidzas darbs, bet pēc tam ir jāatrodas šeit, MAN TAS NEPATĪK. es gribu braukt mājās.

xoxo Ieva

3 komentāri:

  1. ievaieva, cik ilgi tad tu tur būsi?

    AtbildētDzēst
  2. ja godīgi, man nav ne jausmas. itkā līdz 15.jūlijam, bet mani īsti negrib laist mājās tapēc varbūt līdz augustam. es nezinu, neko nesaprotu, nekas nepatīk.

    AtbildētDzēst