ceturtdiena, 2011. gada 19. maijs

es par ātru sapriecājos.

okei, Groningenas Uni grib daudzus cilvēkus un DUO apstiprinās tikai 240 no viņiem. aizsūtīju ēpastu universitātei un paprasīju cik cilvēku viņi izvirzija uz 'lottery results'. un viņi teica, ka 580.
un tagad es zinu ko viņi dara, DUO pārbauda dokumentus visiem, kas tur ir aizsūtījuši(es ceru, ka daudzi būs pārdomājuši un nesūtīs un mācīsies citur, haha) un tad no visiem derīgajiem dokumentiem viņi tiešām 'izlozē', kuri 240 cilvēki tiek un kuri nē. es esmu dusmīga tagad, jo vakar biju tik superpriecīga. bet nu jūlijā es uzzināšu, kur mācīšos varbūt Māgdeburgā! JAS!

tas nozīmē, ka tas, ka man atnāca ielūguma vēstule un vēl vēstule ar info par un ap studiju programu un miljons 'svarīgiem' datumiem utt, neko nenozīmē. un tagad es bēdājos.

xoxo Ieva

7 komentāri:

  1. nopietni? viņi izlozē cilvēkus, kas būs viņu universitātē? bet tas taču ir maksmimāli neloģiski lulz nevar tā būt

    AtbildētDzēst
  2. "The central lottery procedure, executed by the DUO/IB-Groep is, as the name already indicates a lottery procedure." es savādāk kā izlozēšanu nesaprotu.

    es tikko lasīju vairāk. okei DUO saliek burtiņus cilvēkiem - ārzemju studeni ir C, labie dutch cilvēki ir B, sliktāki D un E - un tad procentuāli no burtiņiem izlozē - no 'B' grupas tiek visvairāk, no 'C' mazāk un no "D' un 'E' vēl mazāk. bet vispār tā ir izloze.

    un vispār, man pašlaik liekas, ka es, ja arī tikšu, tad palikšu māgdeburgā, hahaah

    AtbildētDzēst
  3. aks,dmfjgks,slaslajakfafnaffakjökpq+

    sounds like Latvian!

    AtbildētDzēst
  4. Groningena ir lieliska vieta studentiem ;) Bet, jā, tā loterijsistēma Nīderlandē ir dīvaina. Bet laikam tā viņi nodrošina studentu dažādību un kaut kādu proporcionalitāti :/ piemēram, manā gadījumā programmai uni ir limited places, kad pusi izvēlas universitāte pēc iesūtītiem portfolio un puse loterijas kārtībā.

    AtbildētDzēst
  5. kurā vietā tu mācīsiem/mācies Linda? un ja es tikšu NL Uni es tik ļoti braukšu ciemos. btw - tu vāljoprojām esi NL, jo es braukšu uz turieni 28/29jūnijā.

    AtbildētDzēst